Gjest Boas Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 Et sted leste jeg at vagina har ikke nerver, og følgelig ingen følelse, bortsett fra i kjønnsleppene, så vidt jeg forsto. Betyr det at jentene ikke kjenner om sæden sprutes ut?
Gjest glamourgirl Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjenner mye... Jeg bruker underlivet aktivt når jeg har sex også, og det er vel med å hjelpe meg...
mysan Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Man KAN kjenne sædspruten idet den klasker i veggen helt innerst. Man er IKKE like følsom i vagina som dere gutta er på penisen deres, derfor er ikke ut-og-inn-øvelser nok for de aller aller fleste. Det gir gjerne null og niks
billie Skrevet 8. mai 2008 #4 Skrevet 8. mai 2008 Og dette er jo egentlig helt logisk iom at vi skal presse ut et lite menneske gjennom vår lille vagina.
Olive Skrevet 8. mai 2008 #6 Skrevet 8. mai 2008 Syns jeg kjenner det meste veldig godt - men akkurat sædsprut har jeg aldri kjent noe til.. Hadde en prat med en venninne om dette her om dagen og hun kjenner det veeeeeeldig godt! Så varierer vel fra person til person
Gjest Yoghurt Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er absolutt ikke følelseløs inni der Ditto. Og sædspruten kjenner jeg, kan ikke se for meg hvor kjipt det ville vært å ikke kjenne det, for deet er digg det. Men skal sies at mine orgasmer uten klitorisstimulering har hent når han ikke har støtet så langt inn i meg men heller veldig raskt nederst i åpningen.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Jeg kjenner mye ved sex, men har aldri kjent at noen har sprutet inni meg. Med litt fantasi og forskjellige stillinger så kommer penisen inn i forskjellige retninger og da blir det så bra så. Selv om stimulering av klitoris må til for å få en orgasme. Men jeg er nok langt fra så følsom inni som en penis er.
Alice Ayres Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Man KAN kjenne sædspruten idet den klasker i veggen helt innerst. Man er IKKE like følsom i vagina som dere gutta er på penisen deres, derfor er ikke ut-og-inn-øvelser nok for de aller aller fleste. Det gir gjerne null og niks Sukk. Dette var så vakkert beskrevet. Er helt målløs av beundring. Seriøst: Hvor mye jeg kjenner avhenger av hvor kåt jeg er og hvordan kåt jeg er. Noen ganger er jeg ekstremt følsom og kan kjenne hver minste lille detalj. Andre ganger kjenner jeg svært lite, til tross for muskelbruk. Kanskje er det hormonelt også. Har enda til gode å kjenne sædspruten klaske.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Jeg kjenner at musklene hans jobber, men spruten kan jeg ikke si jeg husker å ha kjent. Tror jeg er omtrent like følsom i vagina som han er på skaftet av penis, men så har jeg inntrykk av at han er svært lite følsom.
Gjest Elfrida Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Hvor mye jeg kjenner avhenger av hvor kåt jeg er og hvordan kåt jeg er.Tiltredes, det varierer. Det varierer litt med hva man har gjort på forhånd også. Like etter at jeg har kommet er jeg kjempefølsom... Men den sædklaskingen kan jeg ikke skryte på meg å ha kjent, nei.
Gjest milkyway Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Er dette med "ingen følelse inni vagina" noe som er oppfunnet av folk som ikke kan få vaginal orgasme, og er sinte for det, eller? Jeg har ekstremt mye følsomhet inni, og har kjent spruten flere ganger. Så ja så!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #13 Skrevet 10. mai 2008 Jeg er avhengig av den spruten inni... det er det beste jeg vet.. hvis jeg gnir musa mi mot noe etterpå, og presser ut litt og litt sæd, så kommer det ut og direkte opp mot klitoris. Og da kjenner jeg en nydelig varme og kommer med en gang!! Nesten litt samme som når jeg tisser litt på meg samtidig som jeg gnir musa, så kjenner jeg den ekstreme gode varmen på klitorisen.. og PANG så kommer jeg BIG time!! :icon_razz:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå