Gå til innhold

kreta i juni


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Skal til Kreta i midten av juni, og er spent på været der da.Er det noen som har vært der i juni? og kan man garantere at været er varmt og godt? Er litt usikker på om det er for tidlig å reise i juni :goodbye: Var i fjor på samme plass i august og da var det for varmt :ler: Uff er litt usikker på hellas og været. Følger med på yr.no og pr nå så er det bare dritt :sukk: Er så masse penger vi betaler for den turen og er livredd for skuffelse :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ida_*

Hei!

Jeg har vært på Kreta både i august og juni, og syns været var omtrent det samme. Det var i hvertfall varmt nok for meg da jeg var der i midten av juni for etpar år siden, fra ca 27 til over 30 grader. Litt kjøligere på kvelden, men likevel varmt og godt :jepp: Skal selv nedover nå til helga, og håper på bra vær! Ser at det har vært litt varierende så langt, men satser på at sommeren og varmen kommer for alvor nå!

Håper du får en fin ferie! Jeg ville nok ikke bekymra meg så mye for været hvis jeg var deg selv om man aldri har 100 % garanti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom fra Kreta i går, og været har vært helt fantastisk den siste uken! Med unntak av litt vind, og noen skyer helt fra morgenen av et par dager. Så bare temperaturen på kveldstid, da lå det på 20-22 grader, så det var nok adskillig varmere om dagen:-)

Vær oppmerksom på at været er feil på yr.no, de har målestasjon et godt stykke opp i høyden på Kreta...Sjekk f.eks. været på bbc.com det stemmer mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skal til Kreta i midten av juni, og er spent på været der da.Er det noen som har vært der i juni? og kan man garantere at været er varmt og godt? Er litt usikker på om det er for tidlig å reise i juni :goodbye: Var i fjor på samme plass i august og da var det for varmt :ler: Uff er litt usikker på hellas og været. Følger med på yr.no og pr nå så er det bare dritt :sukk: Er så masse penger vi betaler for den turen og er livredd for skuffelse :regn:

Jøss. Det er da vel ingen som har opplevd dårlig vær på Kreta i juni???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi kom fra Kreta i går, og været har vært helt fantastisk den siste uken! Med unntak av litt vind, og noen skyer helt fra morgenen av et par dager. Så bare temperaturen på kveldstid, da lå det på 20-22 grader, så det var nok adskillig varmere om dagen:-)

Vær oppmerksom på at været er feil på yr.no, de har målestasjon et godt stykke opp i høyden på Kreta...Sjekk f.eks. været på bbc.com det stemmer mye bedre.

Da lurer jeg på hvor på Kreta du/dere har vært...???

Vi var i Agia Marina og har osså nettopp kommet hjem. Temperaturene lå meget mye lavere enn det du sier - og det både på dagtid og kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...