Gjest Gjest_Zina_* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei kjære lesere. Jeg har allerede fått enda et nytt problem som startet i går kveld. Jeg har store plager i det høyre hoftebenet, når jeg sitter eller ligger så kan jeg ikke stå opp ordentlig og jeg må halte hele tiden. Jeg går nesten som en kjerring.. og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det gjør så vondt at jeg bare får lyst til å vri hoften hardt inntil meg. Har du noen peiling på hva dette kan være eller har noen tips på hva jeg kan gjøre, del dem gjerne med meg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 da kan det være du har betennelse i hoften. min mor har hatt det slik et par ganger, hun gikk til legen og fikk en sprøyte i hofta. jeg synes du bør ta kontakt med legen, det er jo ikke bra du skal gå å ha det sånn.
Gjest Adriana Skrevet 25. oktober 2010 #3 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har vært idrettsutøver siden jeg var 15år til jeg ble 18år Mellom 16 til 18år har jeg satse veldig masse men så begynte jeg å få vondt i venstre hofte som gikk i ryggen, så har jeg fått det over i høyre hofte beienet og jeg merker det svikter i beinet mitt å merker at det verke når jeg står får mye og ligge urolig på nettene. Så jeg har sluttet med alt med idretten siden jeg kjenner det med en gang vis jeg driver med noe idrett så gjør ikke noe nå. Hva kan det være?
Gjest frøken Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg får ofte trochanterbursitt som er en betennelse i slimposen rundt hofteleddet. Det er supervond og trigges av trening, mye ståing, gåing på hardt underlag etc. Behandling har vært kortisonsprøyter og smertestillende samt avlastning og hvile. http://nhi.no/sykdommer/muskel-skjelett/bekken-hofte-lar/trokanterbursitt-12430.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå