Gå til innhold

Ulykklig forelska å forvirra!


Gjest Gjest_Liv_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Liv_*

Har en vanskelig situasjon her. Er veldig forelska i min nabo og kollega! Når jeg sier nabo, så er det vegg i vegg!

Vi har rota litt, hatt sex ved et par annledninger. En periode sov vi hos hverandre nesten hver natt, uten at vi gjorde noe seksuelt. Bare snakket og hadde det koslig.

Men når vi hadde denne sove hos hverandre perioden så sa han ofte at vi må slutte med dette her. Men fortsatte med det etterpå. Men nå har vi nesten klart å slutte med det. Bare en gang i uken. Gjerne i samband med fest.

Helt i starten av dette va jeg fortsatt sammen med eksen. Da sa han til meg at jeg må kjenne hvordan det er å være alene og sånn.

Jeg sa ved en annledning at han ikke skulle være redd for at jeg skulle hoppe inn i et nytt forhold med han når, jeg gjorde det slutt med den første. Etter på har han spurt meg hva jeg mente med det..

Har sagt at han ikke ser får seg oss i et forhold

Jeg blir ikke helt klok på han, vi er sammen nesten alltid, om ikke i samme rom, så er vi på msn i flere timer. Han tar oftest kontakt!

Vi har kjempe bra kjemi

Men jeg er livredd får at han skal finne seg en annen!! Det værste er jo at jeg vil da måtte se å høre henne! Det klarer jeg ikke, er så fortapt i den mannen....

Tror dere at han kanskje liker meg, men ikke har fårstått det selv, eller ikke tørr å gji seg henn til følelsene, eller burde jeg gi opp og fortsette å prøve komme over han( noe som er utrolig vanskelig) Vi henger jo sammen alltid. Er redd får å miste han!

Hilsen fortvilet... håper på råd.. og andre sine synspungt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart han liker deg, du høres ut ei super jente!

Jeg kan uheldigvis ikke relatere per se, selv om jeg òg er bergtatt av en person (i mitt tilfelle ei jente).

Mitt råd ville vært (dog, ta det med en klype salt, da jeg er en tåpelig lekmann) å gi signaler om at du ønsker mer enn en vennesituasjon; ettersom dere har et så godt forhold med mye snakk og god kjemi burde det være forholdsvis lett å ta opp - kanskje? :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg TS! Awwe, jeg kjenner meg sånn igjen! Har hatt det slik jeg og for ikke så lenge siden, min bor 10 min gange unna da, men likevel, vi bor på et lite sted og det er fort gjort å møte på hverandre på butikken osv.

Han jeg holdt på med ville oxo veldig gjerne møte meg, og tok meg med på div saker og ting, oxo sammen med vennene hans. Med en gang vi ble alene klarte vi ikke holde fingrene av hverandres kropper. .. men.. når jeg ymtet frampå at jeg ville ha noe mer stakk han, har ikke hørt et pip fra han på over en uke :trist: Han sa oxo ifra mens vi holdt på at han ikke ville ha noe mer, og at vi ikke passet sammen som et par osv osv.

Det jeg prøver å si TS, er vel at gutter er noen merkelige skapninger, jeg fatter seriøst ikke hvorfor tilbringe så mye tid med en jente, ha sex med henne og gjøre alle tingene kjæstepar gjør, uten å i det hele tatt vurdere noe mer. Jeg tror disse mennene er redd for forpliktelser. De liker å være fri til å gjøre akkurat det de vil.

.. såeh, jeg ville ikke hatt så veldig høye forhåpninger om jeg var deg :sjenert: Og om du skal nevne forhold bør du trå forsiktig og la han bruke all verdens tid på å finne ut saker og ting. Og ja, jeg vet det er ille å sitte å lure hver gang han er på fest om han finner seg ei annen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest Liv

Hei!

Takk for svar!

Er fortsatt forvirra, men prøver å komme over han. Men kjenner inni meg at jeg har ikke lyst til å gi slipp... Er vell litt dum!

I det siste har vi hengt veldig mye sammen, typ alltid, hver kveld, gjerne til langt på natt! Sist uke låg han over hos meg, å det uten at vi hadde drukket.. Vi kosa og hadde sex! Var bare hærlig! Han har slutta å si at vi må slutte med dette hær!

Han har i to tidligere forhold blitt såra! Vært utro mot han. Da vi begynte med denne greia her så var jeg i et forhold. Første gangen vi gjorde noe sammen var det bare å ligge på sofa å kose. Allerede dagen etter ringer jeg min type å sier at vi må snakke. Ei uke etter ble det slutt. Mens det ble slutt drev jeg å min forelskelse på litt...kos å litt grafsing å litt mer.. Han sa hele tiden til meg at jeg var ikke utro alikevell om jeg følte det ( å gjør det ennå) Men på en fest får en stund siden sier han at han mener jeg var utro!!! Plutselig....

Kan han da være veldig redd får å inn i forhold?

Har aldri blitt såra selv.. så jeg vet ikke helt hvvordan det er... Men man er vel redd får å gå inn i et forhold igjen da.. vanskelig får å binde seg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hmm.. det kan jo virke som at han som har blitt utsatt for utro jenter før, er forståelig nok skeptisk til å gå inn i et forhold med ei som er utro.. dvs deg. Var det ikke det han sa? Han vet jo nå at du mest sannsynlig kommer til å rote med en annen FØR du ringer han og sier vi må snakke, og mens dere da har deres avsluttende tid og gjør det slutt, kommer du til å allerede ligge med han nye..

det er i allefall slik han kjenner deg. OG det er jo slike jenter han har brent seg på..? tror dette er grunnen til at han er skeptisk iallefall. Gjør i så fall ditt beste for å vise at du bare liker han hvis det blir dere. han har god grunn til å bli sjalu og paranoid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest

Når du var mot din eks, så har du vel vist han han du er typen som kan være utro... hva er hans forsikring om at du ikke gjør det samme mot han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...