Gå til innhold

Hva smaker fitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fitte smaker fitte. Beste som finns ;) Ikke ødelegg det med å asosiasere smaken med reker!!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smakt bare min egen, den smaker salt/syrlig, godt. Jeg blir tent av min egen duft og smak. Når jeg er ærlig om dette til en elsker, blir han fra seg av lyst :wink: .

Jeg tenkte å være dristig og skrive under mitt eget nick, men har ombestemt meg, så jeg blir anonym i dette tilfellet.

Gjest Ståle Krapyl
Skrevet

Snakker om en nyvasket mus her. Smaker det noe godt eller?

Som kokt krabbe

Skrevet

så var det historien om den blinde mannen som gikk tur i byen, da han gikk forbi fiskebutikken nede på brygga sa han; "hei jenter!"

Skrevet

Skjønner ikke hvilke jenter dere har vært sammen med.

Aldri opplevd annet enn lekre dåser. Vært til å spise opp....

Skrevet

Fitte stinker fiskeavfall. Jeg vet ikke hva som er verre, utseendet eller lukten på fitta. Eklere og styggere saker må du lete lenge etter. Stakkars kvinnefolk - og de menn som må ligge med dem. Det er jo en grunn til at det er så få menn som i det hele tatt orker å gi dama oralsex, og hvis de gjør det så er kun for å få gjengjeldt tjenesten. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

Du må være fantastisk homofil!!!

Gjest Thefainter
Skrevet

Fitte stinker fiskeavfall. Jeg vet ikke hva som er verre, utseendet eller lukten på fitta. Eklere og styggere saker må du lete lenge etter. Stakkars kvinnefolk - og de menn som må ligge med dem. Det er jo en grunn til at det er så få menn som i det hele tatt orker å gi dama oralsex, og hvis de gjør det så er kun for å få gjengjeldt tjenesten. Hvis dere skjønner hva jeg mener.

:skratte:

GAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaYYYYYyyyyy...!

Skrevet

Snakker om en nyvasket mus her. Smaker det noe godt eller?

:jepp:

Så til dere som mener at fitta smaker reke, dere har ikke tenkt over at det kan være reka som smaker fitte?

Gjest fiskebolla
Skrevet

Det varierer veldig. Noen damer har fitte som du synes smaker herlig og lukter himmelsk. Noen damer synes du smaker og lukter grusomt. Det avhenger av din smak, for det meste. Noen gutter kan synes ei jente har nydelig lukt og smak, mens andre kan ikke fordra den. Min anbefaling er å få ansiktet ditt ned dit, smak og sniff i vei. Hvis du liker det, bra for deg! Hvis du ikke liker det, bare finne en annen som du liker. Kos deg!

Skrevet

For å gå litt dypere inn i emnet..

Lukten gjenspeiler ofte damas helse, kostholdt, røykevaner, sexvaner, og ikke minst hygienevaner. Det er forskjellig lukt om den ikke er barbert og det er forskjellig lukt i 3-4 dager i løpet av en måned. ( mensen) Da smaker den egentlig bare blod. >.<

Kvinner har et langt mer avansert underliv enn menn. Med sine indre og ytre kjønnsleper så er det mange krinkler og kroker som må vaskes nøye og grundig for at den skal bli helt ren. Dette kan omtrent sammenlignes med gutta testikler, som i aller høyeste grad kan få en litt "Merkelig" lukt i blant, rett og slett fordi at de kan være ganske "vanskelige" å vaske om de er i en hmm litt "lang-tung-dag" >.<

Noen kvinner blir også ekstremt, og da mener jeg ekstremt våte, og har tillogmed opplevd å fått en skikkelig "sprutorgasme" /kvinnelig ejakulasjon rett i ansiktet. For min del var det bare opphissende, mens noen gutter garantert hadde spydd av hendelsen i den tro at det var urin. Dette er i hvertfall ikke tilfelle.

Noen kvinner utskiller også en god del sekreter i løpet av en måned. Disse kan medføre lukt og kan være ganske "ekle" å få i munnen.

Så ja.. hva smaker fitte? Når den er helt nybarbert, jenta er i god form og renslig? Søtt, herlig og ekstremt berusende. Ingenting er mer opphissende enn at hun også nyter smaken og smaker på seg selv mens man "går nedentil".

Skrevet

Det er litt variabelt, og alt ettersom. En anelse syrlig kanskje. Men som en eller annen sa: Epler smaker eple, og fitte smaker fitte. Det er en referansesmak. Du vet, akkurat som noen sier at diverse ting smaker som kylling (f.eks eksotiske greier som slange og krokodille). En kompis av meg har et uttrykk om ting som smaker VIRKELIG snadder, og jeg HÅPER det dumper ut av ham ved et uhell under en svigersmiddag: "Det smaker som en blanding av himmelen og en våt fitte!"

Skrevet

Du må være fantastisk homofil!!!

Og du må være fantasisk pms-kjerring!

Skrevet

Det smaker godt, og det smaker fitte. Det er liksom bare sånn det er. Aldri opplevd verken rekelukt eller smak, med mindre jeg har gumlet i meg fire kg reker kvelden før, da KAN det sette spesielt lukt på kjønnet. Men det smaker godt.

Skrevet

uff, jeg er LIVREDD for at det plutselig skal komme utflod mens typen holder på... :sukk: derfor lar jeg han ikke prøve engang. Det hjelper ikke om jeg dusjer først heller, for det kommer plutselig uansett.

Skrevet

det vet ikke du noe om, du som tydeligvis ikke er heterofil.

hvis du har så dårlig erfaring med MUS, så har du vært på skikelig skitne kvinnfolk som umulig kan ha dusjet på noen dager.

Skrevet

Det smaker godt, og det smaker fitte. Det er liksom bare sånn det er. Aldri opplevd verken rekelukt eller smak, med mindre jeg har gumlet i meg fire kg reker kvelden før, da KAN det sette spesielt lukt på kjønnet. Men det smaker godt.

Eh, du smaker på deg selv??? o_0

Skrevet

det vet ikke du noe om, du som tydeligvis ikke er heterofil.

hvis du har så dårlig erfaring med MUS, så har du vært på skikelig skitne kvinnfolk som umulig kan ha dusjet på noen dager.

Det KAN jo også være at vedkommende har vært uheldig og vært sammen med en dame som hadde soppinfeksjon. Da kan hele musa bli full av et stoff som nærmest ligner cottage cheese, og som IKKE lukter videre bra.

Skrevet

Damer som har dårlig underlivshygiene eller har soppinfeksjon verken lukter eller smaker godt, på samme måte som en urenslig pikk lukter hor og helvete.

Tror nok mange super-lesber har samme oppfatning av mannens kjønnsorgan hvis de har få, men ubehagelige opplevelser med pikk.

Tror nok mannfolk flest liker å gi dama si oralsex, så lenge hun steller godt med sine nedre deler. Og om de ikke liker det av en eller annen grunn, er det da helt greit? Det er ikke alle som tenner på det.

Skrevet

Eh, du smaker på deg selv??? o_0

Dersom jeg sier jeg har smakt, så har jeg vel smakt da? Sa ingenting om at det var meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...