Gå til innhold

Gratis trening

Fremhevede innlegg

Gjest Bond
Skrevet

Jeg tenkte litt over dette faktisk, og jeg kan legge til at selv om jeg ikke hadde trent mer, hadde jeg sikkert hatt mer variasjon. For eksempel å bytte ut noen timer med svømming eller squash eller noe lignende. Nå er jeg ganske limitert til det som finnes på treningsstudio, det å betale ekstra for svømmehallen er litt uaktuelt akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke trent mer. Til vanlig trener jeg minst 5 ganger i uka, noen ganger 6 eller 7 dersom jeg føler det går greit. Så ville nok ikke trent mer.

Noe jeg tror kanskje kunne fungert var klippekort på treningssentrene. Kanskje det kunne fungert.

Gratis på treningssentrene tror ikke ikke ville fungert, bl.a. av de grunnene som allerede er nevnt.

Skrevet

Hadde antagelig trent mindre ved gratis trening - når jeg er treningslei nå, så er det at jeg betaler i dyre dommer for det siste motivasjon igjen.

Skrevet

Jeg ville ikke trent mer om det var gratis. Er medlem i et treningssenter hvor jeg betaler 250 kr/mnd. Det syns jeg min psykiske og fysiske helse er verdt. Og jeg er glad for at det koster litt å være medlem der, ellers ville standarden vært dårligere. Men klippekort hadde nok ikke vært så dumt for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...