Gå til innhold

avliving?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper trådstarter finner et nytt hjem til pusen.

Blir bare så lei meg når jeg hører om folk som må kvitte seg med dyra sine og da spesielt avlive friske dyr. Det har blitt en sånn bruk og kast mentalitet når det gjelder kjæledyr. Synes det er ille, for det er jo levende friske vesener man snakker om. Kjæledyret er jo prisgitt det livet vi gir det, og har aldri bedt om å komme akkurat til deg!

Helt enig! Blir dårlig av å lese sånt :(

Skrevet
Oi, her kom det mange tilbakemeldinger out of theme.... Men det burde jeg vel forutse også. Er selv dyreelsker og dette er ingen form for bruk og kast, skal på ferie ect....

For det første så skal jeg ikke på noen ferie i år....Og jeg gremmes selv omver de som setter ut katten og reiser på ferie i flere uker... Slike folk burde ikke få ha dyr. Enig der.

Fy faen, jeg tisset på meg når jeg leste det der. Hahaha :ler: :ler: Hei, jeg skal på ferie- hva i helvete gjør vi med katta? Ikkeno problem kjære *tenner fyrstikk.

Søt avatar forresten.

Gjest reinert
Skrevet

på dette katehotellet tok di im ot en katt til jeg kjenner. kansje du spørre der!:-)) http://adressa.no/tv/?id=5209

hun virker som ei triveli dame:-)

Håpe du finner ut av katten din, ikke bry deg om hva stygt folk skriver. du jør ditt beste eellers har du ikke giddet sitte hær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...