Gå til innhold

Fotograferingen etter vielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta bilder i et par timer (inkludert litt reisetid) etter vielsen sammen med en fotograf vi har leid inn. Synes dere vi skal ha ned forloverene på dette? Vi ønsker jo selvfølgelig å få tatt noen bilder sammen med dem, men dette kan jo også gjøres senere på kvelden nå vi tar bilder med øvrig familie. Jeg har hørt noen mener det kan virke forstyrrende å ha "mange" mennesker rundt seg når man skal ta bildene, men andre sier at det er greit å ha forlover der til å ordne med slepet på kjolen, slør etc. slik at ting ligger slik det skal.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest smotti
Skrevet

Vi tar med oss forloverne våre på fotograferinga :)

Gjest trylla
Skrevet

Samme her.

Hun er den eneste jeg stoler på at er ærlig om hun syns jeg ser ut som et takras eller ei (alle andre vil jo bare rose på en slik dag) så hun føler et visst ansvar for å henge litt bak meg hele kvelden og passe på at sminken ikke er på knærne eller puppa detter ut av kjolen

Skrevet (endret)

Vi skal fotograferes utendørs på to forskjellige steder. Planen er å ha med sønnen vår og forloverne på det første stedet og være alene på det andre...

Endret av Elliebellie
Skrevet

Da jeg var forlover for to uker siden var vi med til fotografen. Virket ikke som om brudeparet var forstyrret av oss.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere bør absolutt ta med forloverne! Det er veldig hyggelig, og ikke det minste forstyrrende. De vil være til god hjelp med kjole, slør, hår, lys (noen fotografer har med ekstra lyskaster), bære bag med drikke, sminke etc.

Dessuten er fotografbilder noe helt annet enn private bilder - veldig koselig å ha flotte bilder også med forloverne.

Skrevet

Enig med de andre her. Vi skal også ta med forlovere til fotografen etter vielsen.

Skrevet

Takk for mange svar :) Blir nok til at vi tar med forloverene. Den profesjonelle fotografen skal forresten være med på resten av festen også (og ta bilder på kirketrappen) så vi vil nok uansett få noen bra bilder med forloverene, men det er nok greit å ha dem med av praktiske årsaker også. Evt. kan vi jo bare ha dem med på en del av den slik som Elliebellie, men ettersom ingen av dem har egen bil så blir nok det litt vanskelig å få til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...