deesdab Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Som dere ser av bildet til venstre, så har jeg et helt normalt, pent utseende. Like vel er det mange kvinner som sier jeg ikke er tiltrekkende nok fysisk. Er det bare utseende som teller for dere kvinner? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Du kommer ganske langt med humor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Og med en feita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 Før man blir kjent med noen er det vel utseende først tenker jeg.. Men det spiller mindre og mindre rolle ... Ellers kan man se på en person som en venn, og følelsene utvikler seg derfra.. uten at denne nødvendigvis ser ut som Brad Pitt... For meg, så syntes jeg sambo var veldig søt første gang jeg prata med han, men det var ikke det jeg gikk etter. Det var helheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 For min del spiller utseende i utgangspunktet svært liten rolle - men jeg syns kjæresten min blir skjønnere og skjønnere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Å vrenge trynet sitt opp mot kamera er også en handling som vekker reaksjoner av minst like viktighet som utseende isolert sett. Hvordan tar man seg egentlig ut som statue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja, utelukkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Du kommer ganske langt med humor også. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #9 Del Skrevet 14. mai 2003 Utseende er ikke alt, damene må ha penger også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. mai 2003 #10 Del Skrevet 14. mai 2003 mange kvinner som sier jeg ikke er tiltrekkende nok fysisk. Er det bare utseende som teller for dere kvinner? Hjelper ikke å skjære alle over en kam :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #11 Del Skrevet 14. mai 2003 Hjelper ikke å skjære alle over en kam :blunke: Men kanskje omskjæring...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #12 Del Skrevet 14. mai 2003 Utseendet teller, men det hjelper lite å være pen om det ikke er noen hjemme på innsida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. mai 2003 #13 Del Skrevet 14. mai 2003 D er den frekke kommentaren og glimtet i øyet som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 14. mai 2003 #14 Del Skrevet 14. mai 2003 Frekke kommentaren? Den skal jeg prøve neste gang! "Hallais, hvis du ikke skjerper deg nå, kommer jeg seriøst til å ta deg bakfra" sier jeg med et glimt i øyet. Da får jeg napp da! :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 15. mai 2003 #15 Del Skrevet 15. mai 2003 Glimt i øyet og sjarm betyr utrolig mye. Det er mange bildeskjønne glatte typer gjør ingenting med meg. Mens derimot en med en 'skavank' eller to og sjarm interesserer meg MYE Endret pga skriveleif, skrev skjerm istedefor skjarm.......tenner veldig på typer med skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 15. mai 2003 #16 Del Skrevet 15. mai 2003 Dersom man er ute etter en rask flørt, så betyr vel utseende mer enn ellers, men når man blir kjent med en person, forelsker man seg jo pga av personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #17 Del Skrevet 17. mai 2003 bare utseende som teller ja, de indre verdiene er vel bare noe dritt alikavel de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 18. mai 2003 #18 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg mener at det er ikke ytre som teller men det Indre. skjønnheten komer innenfra koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 18. mai 2003 #19 Del Skrevet 18. mai 2003 Å vrenge trynet sitt opp mot kamera er også en handling som vekker reaksjoner av minst like viktighet som utseende isolert sett. Hvordan tar man seg egentlig ut som statue? Jeg forstår ikke innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. mai 2003 #20 Del Skrevet 18. mai 2003 Du kommer ganske langt med humor også. Morsomt Zita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå