Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har altså vondt under/rundt det ene øyet. På det nedre øyelokket om det er noe som heter det. Det føles ut som noen har slått til meg, det virker hovent, men det ser ikke hovent ut, og jeg kan ikke huske å ha blitt slått ned eller gått på en dør den siste tiden. Dette har vart i ett døgn nå. Det er kun vondt når jeg blunker eller gjør andre bevegelser med øyet/ansiktet. Jeg tror jeg venter litt foreløpig med å gå til legen. Har noen en idé om hva det kan være? (Ja, jeg vet at det kun er en lege som kan gi meg et ordentlig svar og alt slikt. )
yoga Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Det høres veldig ut som om du har en sti på øyet. Dvs. en liten betennelse i et eller flere av øyevippenes hårrot. (Jeg har det samme nå jeg og) Kanskje du ser at det er litt rødt hvor det er hovent og? Dette går over av seg selv, som regel etter et par dager. Ellers kan du jo prøve å dra ut noen av øyevippene i det området hvor det er hovent. Men så klart: hvis det ikke er dette, og det ikke går over, så må du jo ta kontakt med lege. (Så jeg bare har sagt det )
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Takk for svar. En sti på øyet, ja. Det er vondt i dag også, så kanskje jeg skal prøve å nappe ut øyevippene i det området.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå