Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Naria
Skrevet

Hvor kan jeg få stemplet rett kopi og være helt sikker på at det blir godkjent? Vet om en som ikke fikk godkjent sitt, med stempel fra posten, og jeg vil jo ikke havne i den fella.

Videoannonse
Annonse
Gjest smotti
Skrevet
Hvor kan jeg få stemplet rett kopi og være helt sikker på at det blir godkjent? Vet om en som ikke fikk godkjent sitt, med stempel fra posten, og jeg vil jo ikke havne i den fella.

Kopier på politihuset :D

Gjest Naria
Skrevet
Kopier på politihuset :D

Ah, tenkte ikke på politihuset faktisk. Tar de kopier også? Det er jo glimrende! Tusen takk for svar. :)

Skrevet
Ah, tenkte ikke på politihuset faktisk. Tar de kopier også? Det er jo glimrende! Tusen takk for svar. :)

Dessverre er det ikke alle politihus som gjør det...

Biblioteket skal så vidt jeg vet være helt godkjent.

Skrevet

Jeg var innom et bibliotek i forrige uke, men de kunne ikke sette "rett kopi" på vitnemålet mitt :S

Gjest Naria
Skrevet

Fikk gjort det på politihuset. Tusen takk for svar. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kopisenter som Allkopi, etc. funker også fint:)

Gjest Gjest
Skrevet

Kopisenter som Allkopi, etc. funker også fint:)

Skrevet

Kopisentere har ikke lov lenger

Skrevet

Fikk kopiert på politihuset, men fikk beskjed om at det var et engangstilfelle, og at de egentlig hadde sluttet med dette.

Ikke lett å vite hvor man skal gå nei:S

Skrevet

NAv-aetat i oslo sentrum gjør det ikke i allefall. Men høgskolen gjør det vel?

Skrevet

Skoler og bibliotek er ikke godkjente lenger.

Skrevet
Skoler og bibliotek er ikke godkjente lenger.

Siden når? Jeg fikk mitt godkjent for noen måneder siden.

Og hva ER godkjent i så fall? Siden mange NAV-kontorer nekter å stemple, det samme gjelder flere politihus, mange hevder Allkopi ikke er godkjent (men det er godkjent i følge SO-sine sider?).

Hvor går man da?

Og hva gjør de som bor på bygda som kun har en grunnskole, et bibliotek og et politihus tilgjengelig?

Skrevet

Fra SO sine sider:

"Alle kopier av vitnemål og attester skal være stemplet og signert av et kopieringsbyrå eller en ansatt ved offentlig kontor (skole, kommunalt kontor, politi kammer osv). Attestering fra bank/ postkontorer blir også godtatt. Stempelet må vise hvor kopien er bekreftet."

Så da må jo skoler og kopisenter fremdeles være godkjent.

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg har fått gjort det på kommunens servicekontor :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg pleier å få legeerklæringer og vitnemål som skal til universitet og arbeidsgivere (i forbindelse med jobbsøknad f.eks) stemplet rett kopi og signert på posten. Hver kopi med underskrift koster 15kr der. Har aldri fått tilbakemelding om at det ikke holder og gjorde det senest i forrige uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...