Gå til innhold

Drept etter sexlek...


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Man aner jo hvilke sterke følelser som står bak en sånn hendelse... Sikter til den det stod om i Dagbl. og VG for en uke siden ca.

Hva tenkte han på ved å tvinge samboeren til sex med en annen mann, så skyte ham fordi han så at hun nøt det???????

*uforstående*

Er det mulig?

Det er jo bare å la være å tenke med Pi#### vel....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det der var ikke noe særlig..

Men jeg kan huske at det var slik at han som tvang henne til sex med en kameraten, ble skutt.

Ja, han blei så sinna på kameraten for at hun nøt det, og da følte kameraten seg truet på livet og deretter ble han som egentlig tvang dem skutt og drept.

Det er utrolig mye som skjer i denne verdenen du..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det sånn at den som tvang henne skjøt henne fordi hun nøt det. Det var jo det som stod i artikkelen.

Eller har jeg mistforstått noe?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg er så glad for at jeg ikke trenger strenger rundt halsen,se min kjæreste m lakk og lær for å tenne på typen min.Sadomaschosisme er ikke for amatører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Man aner jo hvilke sterke følelser som står bak en sånn hendelse... Sikter til den det stod om i Dagbl. og VG for en uke siden ca.

Hva tenkte han på ved å tvinge samboeren til sex med en annen mann, så skyte ham fordi han så at hun nøt det???????

*uforstående*

Er det mulig?

Det er jo bare å la være å tenke med Pi#### vel....

Hvor ble det av det jeg skrev?

Endret av femi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Gjest Gjest

Da er det 8 år siden dette skjedde. Jeg bare lurer på om noen vet hvordan saken gikk. Fikk han noe straff eller ble den henlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...