Humptihum Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal ut og reise i Sør-Amerika, og hadde tenkt å gå til en vaksinasjonsklinikk for vaksiner -- men nå kan jeg ikke finne vaksinasjonskortet mitt! Kommer jeg til å måtte ta alle vaksinene om igjen da? Har flyttet omkring masse de siste 10 årene, så det blir vanskelig å spore opp legejournaler etc for å bevise hva jeg har tatt... og jeg husker selv ikke hva jeg har tatt når
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Neida, du kan få tatt imunstatusprøver. Bør egentlig gjøres uansett så du ikke får unødige vaksiner, men det er skjelden det blir gjort.
Humptihum Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2008 Neida, du kan få tatt imunstatusprøver. Bør egentlig gjøres uansett så du ikke får unødige vaksiner, men det er skjelden det blir gjort. Puh, så bra! Takk
Pooh Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Fylkesarkivet der jeg bodde hadde en kopi av mitt som jeg fikk en ny kopi av uten problemer. Edit: Saa akkurat at du har flyttet mye, saa da blir det jo kanskje vanskeligere. Jeg hadde tross alt bodd i samme kommune hele tiden. Endret 7. mai 2008 av Pooh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå