Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags lønn og utdannelse har de som jobber som veiledere/rådgivere innen karrieremuligheter?

Syntes det høres spennende ut :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest binta
Skrevet

Har en kompis som jobber med det, han har ingen spesiell utdannelse. Viktigste er vel at man er flink med folk og er litt menneskekjenner.

Tror han har rundt 350 + bonuser.

Gjest Gjest
Skrevet
Har en kompis som jobber med det, han har ingen spesiell utdannelse. Viktigste er vel at man er flink med folk og er litt menneskekjenner.

Tror han har rundt 350 + bonuser.

Hva slags type firma er det han jobber i da? :) Bare lurer på hvor jeg bør se etter den type jobber...

Skrevet (endret)

Jeg ville trodd at det var flere slike jobber i ulike vikarbyråer? En jeg kjenner var ansatt i en bedrift via et vikarbyrå, og han søkte jobb som karriererådgiver i det samme vikarbyrået når de lyste ut en stilling. Nå sitter han der med fin lønn og møter masse spennende og ikke fullt så spennende mennesker hver dag. Denne personen er veldig sosial og utadvendt og ekstremt hyggelig mot alle typer mennesker, så ser for meg at det er en fordel :)

Han har forresten BI,3 årig markedskommunikasjon, og har jobbet noen år på et kundesenter.

Endret av Gir
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville trodd at det var flere slike jobber i ulike vikarbyråer? En jeg kjenner var ansatt i en bedrift via et vikarbyrå, og han søkte jobb som karriererådgiver i det samme vikarbyrået når de lyste ut en stilling. Nå sitter han der med fin lønn og møter masse spennende og ikke fullt så spennende mennesker hver dag. Denne personen er veldig sosial og utadvendt og ekstremt hyggelig mot alle typer mennesker, så ser for meg at det er en fordel :)

Han har forresten BI,3 årig markedskommunikasjon, og har jobbet noen år på et kundesenter.

Åååå, det høres skikkelig gøy ut! Drømmer virkelig om en jobb hvor man treffer masse forskjellige mennesker-og prøver å hjelpe dem på rett vei!

Tusen takk for at du deler det du vet med meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...