Gå til innhold

Kreta


Gjest Gjest_vera_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vera_*

Hvorden er temperaturen der nede i begynnelsen til midten av August?

Er det mygg der nede da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hvorden er temperaturen der nede i begynnelsen til midten av August?

Er det mygg der nede da?

Er på sitt varmeste 30-40grader vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være jævlig varmt der i august! Langt over tretti grader.

Om det er mygg husker jeg ikke. Om det hadde vært masse mygg hadde jeg kanskje husket det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vera_*
Det kan være jævlig varmt der i august! Langt over tretti grader.

Om det er mygg husker jeg ikke. Om det hadde vært masse mygg hadde jeg kanskje husket det?

Er det litt vind trekk....? skal til platanias.Har vært der i juni å da blåste det litt.

(måtte faktisk invistere i genser der nede for å ha på seg på kvelden) så glad det blir varmt denne gangen :) Godt for oss voksen så håper de 2 små på 1 og 4 år takkler det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg var i Platanias to siste ukene av august for noen år siden. Jeg spiste masse allergimedisin for å holde myggstikkene i sjakk. Lurt å ta det forebyggende hvis noen av dere er plaget.

Jeg merket ikke så mye til selve myggen, men stikk fikk jeg masse av!

(det var da jeg lærte å ta allergimedisin, og etter det har det gått greit med mygg, bare så jeg ikke skremmer dere!)

Koste meg glugg i Platanias!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

varmt fra morgenen av, men surt om kvelden. Jeg hater å fryse, og hver kveld måtte jeg ta på sokker, og jakke sammen med alt det andre...vi var ved Ang. Nik.

Kjøpte mygg-stearinslys i den lokale sjappa, funka fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
varmt fra morgenen av, men surt om kvelden. Jeg hater å fryse, og hver kveld måtte jeg ta på sokker, og jakke sammen med alt det andre...vi var ved Ang. Nik.

Kjøpte mygg-stearinslys i den lokale sjappa, funka fint.

Hei! Var dette i august?

Vi har vært i agia marina i midten av august. Da var det undt 35 grader på dagtid og like under 30 på natta. Trengte iallefall ikke jakke og sokker om kvelden da.... Alltid litt vind på Chaniakysten så det kjennes ikke så ille varmt ut. Men for varmt til å dra på sightseeing på dagtid. Må bare sole seg å bade da. På kveldene var det bare skjørt og en lett topp som var nok. Herlig :-) Hadde kort bukse en kveld og det var alt for varmt.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...