Gå til innhold

hvem er blitt stoppet i tollen?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

jeg vil at dere som er blitt stoppet i tollen på norske flyplasser forteller hvilket land dere reiste fra.

er du aldri blitt stoppet i tollen før, flott for deg, men da trenger du ikke skrive her.

jeg vil kun vite hvilket land dere som ble stoppet i tollen reiste fra.

selv har jeg reist mange ganger men kun blitt stoppet den gangen jeg kom fra amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Fra Irland. Tollerne skal liksom være menneskekjennere, men stoppet likevel den sikkert eneste personen fra flyet som aldri har smakt alkohol eller tobakk, langt mindre narkotika. De virket nesten snurt når de ikke fant noe mer mistenkelig enn en colaflaske med vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Tsjekkia.

I bil har jeg blitt stoppet både ut og inn av Norge (hvem smugler noe inn i Sverige?)

Med tog har jeg blitt stoppet mange ganger.

Jeg må se veldig smugler-aktig ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

England, etter at det det brant på Heathrow og jeg var helt knust fordi jeg nesten ikke rakk eget bryllup, og rakk ikke siste fly hjem til sør etter den stoppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blri stort sett alltid stoppet uansett hvor jeg kommer fra - Sverige, Italia, England, Spania osv.

Ser nok skrekkelig skummel ut - for de jeg reiser sammen med - sender bare meg ut først - så vet de at tollerne er opptatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Sist jeg ble stoppet tror jeg at jeg kom fra Thailand via Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er noen av dere blitt avkledt i tollen? Det har heldigvis ikke skjedd meg, men tanken på det gjør at jeg nok ser en smule nervøs ut enkelte ganger. Kanskje derfor jeg blir stoppet titt og ofte selv om jeg aldri har vært i nærheten av å smugle :gjeiper:

Tror de sjekker Amsterdamflyene litt oftere enn de andre. Ble nesten overfalt av en narkohund en gang jeg kom derfra, men da ble jeg merkelig nok ikke stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver_jævla_gang jeg reiser fra nederland. Tydeligvis er ei lav, brun jente med stor rosa koffert kjempeskummel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morea, ikke innlogget

På veg til Svalbard ble jeg stoppet i sikkerhetskontrollen en gang. Tjenestereise og bare en liten ryggsekk og en PC.

Dama påsto bestemt at jeg hadde en diger kniv i sekken. Og det var ingen tvil. Jeg ble dritnervøs og tenkte "herregud kanskje jeg har en diger kniv i sekken"!! Hvordan har den kommet dit"! "Det er sikkert en galning som har lagt den der, med drapssaks-DNA og gode greier". (jeg blir aldri stoppet)

Tok ut alt, inklusive truser og bind og fleecegenser og ullsokker. Ingen kniv. Den lille sekken gjorde det til en utfordring å få stappa alt oppi igjen. Dama skuler fortsatt på meg med mistenksomt blikk.

La så alt inn igjen og sendte den gjennom scanneren på nytt og på nytt og på nytt..

Kommer så tilbake og kan lettere beklemt fortelle meg at den digre kniven var hårbørsten min!

PUH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra USA.

Midt på formiddagen,og masse ledige tollere på jobb. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri selv blitt stoppet, men har sett det har ligget en narkotikahund ved tollerene hver gang jeg har kommet fra amsterdam..

har pga familie vært i amsterdam 6 ganger i løpet av 1 års tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...