Alice Ayres Skrevet 7. mai 2008 #21 Skrevet 7. mai 2008 Sikkert, men jeg forbeholder meg retten til å se på dem som patetiske uansett. Selvsagt - og hvem vet. Kanskje det kan virke litt preventivt. Er vel ganske få som med vitende og vilje vil fremstå som fullstendig idiot.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #22 Skrevet 7. mai 2008 Selvsagt - og hvem vet. Kanskje det kan virke litt preventivt. Er vel ganske få som med vitende og vilje vil fremstå som fullstendig idiot. Uansett er det forskjell på kanonfulle folk. Noen klarer å holde seg på matta, men veldig mange oppfører seg som idioter når de kommer i den tilstanden. Jeg trekker tilbake det jeg sa når det gjelder de som ikke spør folk om de vil sloss, spyr på dansegulvet, klyper fremmede gutter og jenter i rumpa, begynner å hylgrine for ingenting etc.
Gjest Berit og Bente Skrevet 7. mai 2008 #23 Skrevet 7. mai 2008 Det var å mange smileys her; er dette ironisk? Er det skadar man får under påverka tilstand du meina? Altså køyring under påverka tilstand o.l. Nei. Ikke ironisk angående det med kokain og alkohol. Det er basert på forskning av forskjellige typer narkotikum, som vil si at de fysiske skadene alkohol kan gi (f.eks nyresvikt over langvarig alkoholforbruk), er ikke mange hakk under kokain når det kommer til det fysiske. Og da ikke i påvirket tilstand det er snakk om her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå