Gå til innhold

lipo

Gjest Gjest_lizzy_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lizzy_*
Skrevet

tokk fettfjerning(lipo) på "love handels" og mellom bena i går. har en god følelse at dette vel bli bra. har ingen smerter i det hele tatt. gjort hus arb i dag og er i strålende form. noen andre som skal eller har gjort? anbefales på det sterkeste!

kos :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye betalte du, og hvor lenge sa legen at det kunne vare? Ble sikkert bra=)

Gjest Gjest_lissy_*
Skrevet

betalte tilsammen 34 000kr. hva mener du med vare? noen føler seg støl osv i 1uke. men jeg har ikke gjort det. denne uka tar jeg det ekstra pent. om en mnd kan jeg begynne å trene for fult:)

Gjest Gjest
Skrevet

Det du må være klar over etter lipo, er at kroppen din kan forandre fasong. Fettcellene andre steder på kroppen tar over. Har truffet de som etter en lipo har fått større rumpe. Hvor ble du operert? Det var utrolig dyrt for 2 felt.

Gjest Gjest_lissy_*
Skrevet

nobel cliniken var jeg hos. veldig fornøyd. har liksom ikke forølpig en eneste ting å klage over. men selvfølgelig alt kan skje.

nei har ikke hørt om det i det heletatt. hmm. så lenge jeg holder vekten min stabil, burde det ikke være problem. legger jeg på meg,skjønner jeg at jeg blir kraftigere.

var de du kjenner fornøyd?

prsiden jeg betalte var helt grei syns jeg. så at det var billigere andre steder,men det er ikke alltid det lønner seg å gå etter det som er billigst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...