Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei har nylig begynt på yasmin p-piller, og har merket en hyggelig bi-effekt av dette, nemlig at mine pupper har blitt større, og det er jeg jo veldig fornøyd med;-) Lurer på om de blir mindre når jeg slutter på p-pillene? noen som vet? jeg syntes jeg fikk litt små og slappe pupper etter fødsel og amming, men nå er de som nye igjen. lurer også på om jeg skal ha spiral etterhvert, har hørt at de skiller ut litt østrogen også, så da blir vel puppene større ? jeg vil ikke ta noe kirurgisk inngrep er livredd for alt som har med skjæring i min kropp å gjøre. Jeg røyker og er snart 35 år, så vet at p-piller for meg da ikke er så bra, med hnsyn til at jeg kan få lettere blodpropp.skumle greier. Forøvrig vil jeg anbefale soyatabletter til de som vil ha litt større pupper også.De innholder planteøstrogen og skal visst gi større pupper, det gjorde jeg tidligere, men synes at p-jpiller har større effekt på størrelsen.
IloveNY Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Forøvrig vil jeg anbefale soyatabletter til de som vil ha litt større pupper også.De innholder planteøstrogen og skal visst gi større pupper, det gjorde jeg tidligere, men synes at p-jpiller har større effekt på størrelsen. Hm?? soyatabletter? jeg synes å huske at mamma brukte det under overgangsalderen. så det er kanskje ikke så sunt for meg å ta så ung som jeg er... Det er ikke sjanse for at man legger på seg av disse da? og at det er derfor man får større pupper? Og forsvinner det igjen når man slutter på tablettene? Jeg får nemlig verken større eller mindre pupper når jeg går opp eller ned i vekt! Endret 6. mai 2008 av IloveNY
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 nei, jeg la ikke på meg av den, litt vittig, helsekost dama så litt rart på meg når jeg ville beglynne med disse for kvinner i overgangsalderen, spurte legen min om dette også.hun mente det ikke var farlig, og det ble bare puppene somble større!;-)
IloveNY Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 hm... dette skal sjekkes ut! Jeg har nemlig lagt fra meg tanken på å ta silikon fordi jeg vil ha de bare littegranne større... så kanskje jeg skal teste ut det :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 jepp, med p- piller blir de større, soyatabletter også, men du må ta de hele tiden, ellers så blor de tilbake til normalen igjen, er superfornøyd med mine p-pille pupper
Maneo Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Mine bryster gikk fra B til C da jeg starter på Yasmin. De gikk tilbake til B da jeg sluttet på dem.
Gjest puppedama Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg gikk også fra B til C med en gang når jeg begynte på yasmin... men jeg la på meg en del også, da men de ekstra kiloene var i grunn bare bra for meg, da jeg var undervektig. Gikk fra jentekropp til damekropp på 6 mnd gikk på yasmin i 4 år ca... sluttet for noen mnd siden. Nå har jeg DD i bh :-O er helt sykt.. de slutter aldri å vokse (men når jeg stresser eller har dårlig matlyst går jeg ned en bh-str... hehe... så jeg har noen bher i str D til de gangene ;-) ) Slutta på yasmin i november, hadde en pillefri periode og har nå begynt på et annet merke.. kan ikke si puppene mine har blitt mindre akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Vil IKKE anebfale soyatabletter. Det er en grunn til at de ikke lenger anbefaler kunstige hormoner til kvinner i overgangsalderen lenger med mindre det er veldig behov for det. Kunstige hormoner og slikt, som feks soya skaper unaturlige cellevekst og kan resultere i kreft. Er ekstremt overrasket over at legen til gjest som sa at det ikke var farlig, kan ikke se for meg at noen lege ville sagt noe sånt til noen som overhodet ikke BEHØVER å bruke soya eller andre midler slik som østrogen, som egentlig er ment for overgangsalderen. Til deg som vurderer å kjøpe det, prøv å google det og se om du kan finne noen uavhengige kilder som omtaler soyatabletter som skal etterligne kroppens hormoner. Hadde aldri tort det å bruke det.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 ok, da må soyatabletter utelukkes.Men p- piller er jo ikke helt ufarlige de heller.Men spiral da? avgir ikke spiralen en lavdose hormoner, da må man jo få større pupper? er opptatt av pupper for tiden! sexy det
Gjest Catwoman Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fikk litt større pupper når jeg begynte på p-plaster. La ikke på meg noen andre steder.
fargegla82 Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hm..interessant tråd",) Fascinerende!fra B til DD -og det kun pga bruk av p-piller..?!At det går an...Aldri hørt om sånne store forskjeller.. Catwoman:Hvor lenge med plaster før du merka at puppene var blitt større?opp en kopp eller ? Endret 8. mai 2008 av fargegla82
Gjest Catwoman Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Ikke helt sikker... men det var etter ganske kort tid. Er ikke snakk om noen kjempeforskjeller for min del - en halv cup, kanskje litt mer. Tror nok ikke noen andre enn meg selv (og samboeren ) la merke til det. Enn annen årsak kan jo også være at puppene fortsatt var i vekst uansett - var 21 år da jeg begynte på p-plaster, og selv om resten av kroppen min var ferdig utviklet rundt femten års alder, kan det kanskje være at puppene mine vokste litt til en stund senere?!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Vil IKKE anebfale soyatabletter. Det er en grunn til at de ikke lenger anbefaler kunstige hormoner til kvinner i overgangsalderen lenger med mindre det er veldig behov for det. Kunstige hormoner og slikt, som feks soya skaper unaturlige cellevekst og kan resultere i kreft. Er ekstremt overrasket over at legen til gjest som sa at det ikke var farlig, kan ikke se for meg at noen lege ville sagt noe sånt til noen som overhodet ikke BEHØVER å bruke soya eller andre midler slik som østrogen, som egentlig er ment for overgangsalderen. Til deg som vurderer å kjøpe det, prøv å google det og se om du kan finne noen uavhengige kilder som omtaler soyatabletter som skal etterligne kroppens hormoner. Hadde aldri tort det å bruke det. Det er ikke kunstige hormoner. Men om det er ufarlig er det mer kontrovers rundt. Her er de derimot mellom to onder, og da er de sannsynligvis mindre ille enn p-piller ol.
Gjest Merci Skrevet 18. oktober 2009 #14 Skrevet 18. oktober 2009 Hormonspiral gir også fine pupper, akkurat som p-piller
Gjest Mann/med mer Skrevet 29. mai 2010 #15 Skrevet 29. mai 2010 Jeg er mann og vil gå fra A cup til B cup noen som har gode råd?
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #16 Skrevet 29. mai 2010 Det er slettes ikke alle som får større bryster av ppiller/horomonspiraler osv. Bare så det er sagt. Soyatabletter, ppiller og alt annet som tukler med horomonene øker forøvrig som nevnt risikoen for blant annet kreft og blodpropp, og er IKKE noe man skal tukle med uten å gå jevnlig til kontroll hos en dyktig lege. Den tryggeste og mest effektive måten å få permanent større bryster på er plastisk kirurgi. Brystene blir garantert større, og i motsetning til ved medikamenter er risikoen her en éngangsforeteelse (med mindre man vil/må ha flere operasjoner selvsagt).
Gjest gloria Skrevet 30. mai 2010 #17 Skrevet 30. mai 2010 Jeg er nok en av de som ikke merket noen forskjell ved å bruke/ikke bruker p piller. Verken i vekt eller puppestørrelse..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #18 Skrevet 30. mai 2010 jeg ville aldri har brukt yasmin i det hele tatt, og spesielt ikke i din alder med tanke på at dette preparater er på statens helsetilsyns overvåkingsliste. Dansk TV 2 har fått innsikt i dokument som viser at Yasmin kan knyttes direkte til 20 prosent av alle blodpropptilfeller etter bruk av p-piller: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.2599928 er vel et par tre pr siden det også var en sak i nyhetene om ei ung jente som døde av blodpropp nettopp pga yasmin? hvis jeg ikke husker feil? men, desverre er markedet for yasmin ganske godt spesielt blandt unge kvinner da dette vel er det eneste p-pillen som kan gi vektnedgang som bivirkning istedetfor vektoppgang som i endel andre hormonbaserte p-piller.
Gina_ Skrevet 30. mai 2010 #19 Skrevet 30. mai 2010 Gikk også fra en B til en C. Jeg er ikke helt sikker på om det har med p-piller eller normal vekst, siden jeg startet på dem når jeg var 16. Får se når jeg slutter
Gjest Hilde Skrevet 28. november 2010 #20 Skrevet 28. november 2010 jeg ville aldri har brukt yasmin i det hele tatt, og spesielt ikke i din alder med tanke på at dette preparater er på statens helsetilsyns overvåkingsliste. Dansk TV 2 har fått innsikt i dokument som viser at Yasmin kan knyttes direkte til 20 prosent av alle blodpropptilfeller etter bruk av p-piller: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.2599928 er vel et par tre pr siden det også var en sak i nyhetene om ei ung jente som døde av blodpropp nettopp pga yasmin? hvis jeg ikke husker feil? men, desverre er markedet for yasmin ganske godt spesielt blandt unge kvinner da dette vel er det eneste p-pillen som kan gi vektnedgang som bivirkning istedetfor vektoppgang som i endel andre hormonbaserte p-piller. Det er mindre østrogen i yasmin og har derfor blitt sett på som mindre farlig og har blitt gitt til de som allerede har vært innenfor risikogrupper. Yasmin er ikke noe mer farlig enn andre, men kan oftere gi bivirkninger som blødninger utenom sukkerpillene pågrunn av det lille hormoninnholdet. Og langsiktig er det bedre med mindre hormoner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå