Gå til innhold

Slengbukse trenden


sebra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Etter å ha lett etter bukser med smale bein i flere år, var jeg så fornøyd da de kom at jeg ikke tror jeg er klar for slengbukser helt enda. Selv om jeg kan syns at det kan være fint. Men jeg syns det krever at antrekket er gjennomtenkt. Hvis ikke kan det fort se litt kjedelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcut er mindre sleng enn flary.

Bootcut kan være så harry det bare vil, det er det som kler kroppen min. Jeg synes det er harry med folk som kler seg etter moten uansett om det er fint eller ikke jeg ;)

Jeg elsker bootcut. Trodde aldri det ble umoderne, jeg... :sjenert: Det er i alle fall det som kler meg, men jeg liker at slengbuksene har kommet tilbake. Jeg tror nok jeg ender opp med et par. Jeg har ikke fått prøvd det på enda, men håper de ser ok ut på meg. :)

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN vil jeg gjerne vite hvor er kjøpt :gjeiper:

Tror det var på Gina Tricot, men det er en stund siden så spørs om de har den lenger! Det er en skikkelig 70talls-jeans med høyt liv og viiide ben. Men trikset er jo bare å prøve en million bukser, så finner du til slutt en som har magiske evner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*
hva synes dere?

Synes absolutt ikke noe om det. Ikke noe fan av 70-tallets varianter av bukser (eller andre slengbukser for den saks skyld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosin
Bootcut er mindre sleng enn flary.

Bootcut kan være så harry det bare vil, det er det som kler kroppen min. Jeg synes det er harry med folk som kler seg etter moten uansett om det er fint eller ikke jeg ;)

Helt enig. Prøver selv å bli flinkere til å faktisk gå for det som jeg kler og som jeg føler meg vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lett etter bukser med smale bein i flere år, var jeg så fornøyd da de kom at jeg ikke tror jeg er klar for slengbukser helt enda. Selv om jeg kan syns at det kan være fint. Men jeg syns det krever at antrekket er gjennomtenkt. Hvis ikke kan det fort se litt kjedelig ut.

helt enig. jeg håper virkelig ikke slengbuksene kommer til å danke ut de smale. og at det kommer til å bli vanskelig å finne de smale. jeg føler jeg har for korte bein for slenbukser, og det ender alltid med at buksene som går over skoa blir skikkelig slitt nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer det bukser med litt mer sleng i, i butikkene? Har sett og sett, men det er bare smale.

Har kjøpt ei på laredoute, som var bootcut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg liker dem, men ikke til meg selv. Andre personer kan passe dem, men jeg kommer aldri til å kjøpe meg ei bukse. Jeg ender opp med å se helt klumpete og rar ut!

De buksene med bootcut som har vært i salg nå i det siste har vært ekstremt lave på livet. Det funker veldig dårlig når man er godt over 20 og har fått et barn.

Der er jeg så enig. Det er kun slike bukser som passe meg, men jeg hater når en må passe på at rørleggersprekken ikke kommer frem når en sitter o.l :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...