Gå til innhold

Sex og klansliv


Annie

Anbefalte innlegg

Jeg satt her i fred og ro, og lo meg gjennom 19 sider før det gikk opp et lys for meg.. Jeg må være gravid jeg også.

I dag satt jeg nemlig ved siden av en mann på bussen, og når jeg kom hjem var det bilde av en mann på forsiden av avisen - og den leste jeg.

Betyr dette i så fall at jeg får en belest og klok bussjåfør..?

Du trenger ikke ta en test engang. Du ER gravid!! :opplyser:

Krabber da?

I grunnen gjør det vel det :ler: Det hørtes ikke så blånnt ut da jeg tenkte det :fnise:

:hoho:

Stakkars lille rundstykket mitt... :hjerter_rundt:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant dette på nettet : "Hun fikk livmorbrokk (livmoren sviktet og deler av den kom ut) og eier valgte å avlive henne "

:sjokk:

:hoho:

:dåne:

Sett de på plass øyeblikkelig!

:skratte: Det var jo bare den beste løsningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Sett de på plass øyeblikkelig! Du må ikke gjøre sånnt, vett'u... :nei:

Tenk om du får en bokorm... :overrasket:

Jamen hvordan skal jeg da få plass til den nye senga mi??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis du skal stalke meg, så får du hjelpe meg å rydde. Skal begynne med kjøkkenskapene mine nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du skal stalke meg, så får du hjelpe meg å rydde. Skal begynne med kjøkkenskapene mine nå. :jepp:

Å du, jeg har nok en veldig lang liste inne i dagboka mi jeg kan gripe fatt i... men er sløv idag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du, jeg har nok en veldig lang liste inne i dagboka mi jeg kan gripe fatt i... men er sløv idag... :sjenert:

Bare vær sånn du... *snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan heller komme og holde meg med selskap i sofaen :-D

Kunne jeg godt gjort, men du reiser bort når jeg kommer sørover på ferie... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jeg godt gjort, men du reiser bort når jeg kommer sørover på ferie... :sukk:

Vel, da får du planlegge en Østlandstur i september.. Tror det var da vi planla innflyttningsfest hos meg :ler:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og leter etter oppdateringer om Loffens problematiske svangerskap...

*bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått masse råd om hva vi gravide skal og ikke skal gjøre! :juhu:

- For det første: spis og drikk minst mulig. I hvert fall slikt som inneholder sukker, fett, koffein, vitaminer, sporstoffer, karbohydrater og andre potensielle farligheter. Unngå fisk. Unngå oppvarmet mat. Unngå kald mat. Unngå stekt mat. Røde epler er kjempefarlige, grønne er OK. Unngå uskylte tomater og uskylte sure agurker. Unngå for all del kaffe, da blir ungen født med fire bein og vel så det.

- For det andre: ikke jobb. I hvert fall ikke i butikk. Eller med barn. Eller med stråling, data, maskiner eller mennesker. Eller hvis du må sitte, stå eller gå, eller muligens føler deg litt sliten etter endt arbeidsdag.

- For det tredje: Ikke GJØR noe. Ikke dra på ferie. Ikke med fly, ikke med bil, ikke med båt, og helst ikke med tog heller. Varmluftsballong er muligens akseptabelt over kortere strekninger. Ikke gå i trapper, ikke dans. Ikke jogg, for babyen kan falle ut. Ikke gå på kino, for du må sitte stille.

- Har du barn fra før, så lås dem inn i kottet mens du er gravid. De er tunge, uvørne og fulle av bassilusker.

Bortsett fra disse overordnede temaene, har jeg også litt småplukk:

- Ikke ha for mye sex. Ikke ha for lite sex heller. Og ikke feil sex.

- Vask brødskiva før du spiser den, og gjør korsets tegn tre ganger.

- Alltid gå ut ifra at noe er farlig, hvor lite det enn er. Nylonstrømpebukser for eksempel, må for all del unngås. Men det vet jo alle.

- Bytt lege hvis han ikke gir deg minst 3 UL, "for sikkerhets skyld". Gnien fjomp, det er det han er!

- Kjøp halve Babyshop på forhånd, for alt du vet kan den være nedlagt når du har født, og det er sikkert tryggest å ha en høyelektronisk bæsjebleiemåler på lager, sånn i tilfelle du trenger den.

- Hvis du er engstelig for fødselen, så les flest mulig skrekkhistorier for virkelig å komme i stemning.

- Aldri, under noen omstendighet, så mye som snakk med en person som har røkt en sigarett det siste året.

- Ta alle i verste mening hvis de kommenterer magen din. I det hele tatt, ta alt i verste mening, for du er full av hormoner.

(Au, ikke slå!)

- Det beste er å tilbringe de ni månedene i et isolert, mørkt, lydstille rom. Her kan du ligge og la magen gro, uten å bli forstyrret av det daglige liv overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper svangerskapet blir kortvarig... :sukk:

*går for å låse meg inn på kottet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har heldigvis trådløst nettverk, så Mr.Lappis får bli med inn på kottet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle::hoho::skratte:

Slutt å le. Pell deg inn på et mørkt kott du også. Du er like gravid som meg... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har aldri vært så opptatt av man bør gjøre, så jeg gjør som jeg vil :sjarmor: *uansvarlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...