Annie Skrevet 5. mai 2008 #1 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er gravid. Eller i hvertfall så tror jeg det. Magen er stor og jeg har drømt om sex mer enn 1 gang. I tillegg har jeg kysset en mann. Og det er ikke bare meg, for Multi er også gravid. I dag falt hun bakover og hun orker ikke kaffe! Et SIKKERT tegn! Er sikker på at det er KI som er faren, for vi har tilbrakt mer enn èn natt sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2008 #2 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) *tar en alvorsprat med KI* Endret 5. mai 2008 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mai 2008 #3 Del Skrevet 5. mai 2008 KI er ikke faren her altså, for jeg har ikke kysset ham. Men jeg kliner ganske mye med mannen. Dessuten jeg hele lørdag. Da må jeg vel være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er kvalm i kveld, enda et sikkert tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mai 2008 #5 Del Skrevet 5. mai 2008 Og jeg blør. Håper jeg ikke mister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mai 2008 Det går nok bra, men legg deg ned og bli liggende til du har født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mai 2008 #7 Del Skrevet 5. mai 2008 :dåne: Så lenge? Men når har jeg termin, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. mai 2008 #8 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er og kvalm.. :dåne: Kan det være tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er og kvalm.. :dåne: Kan det være tro?? Har du kysset en mann med tunge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. mai 2008 #10 Del Skrevet 5. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mai 2008 #11 Del Skrevet 5. mai 2008 Du må sikkert ikke bli liggende hele tiden slik som jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. mai 2008 #12 Del Skrevet 5. mai 2008 Får ikke håpe det.. Stakkars deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 5. mai 2008 Si ikke det for sikkert Multi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2008 #14 Del Skrevet 5. mai 2008 Så denne under Siste fra forum og visste med en gang hvem som var på ferde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2008 #15 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan jeg også få ligge lenge.... selv om jeg ikke har hatt noe tungekyss på lenge.... men jeg så opptil flere menn i byen i dag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 5. mai 2008 SKRAVLA ER GRAVID!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. mai 2008 #17 Del Skrevet 5. mai 2008 Syns personlig du bør legge deg ned med en gang jeg, Skravla! Bedre føre var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2008 #18 Del Skrevet 5. mai 2008 Syns personlig du bør legge deg ned med en gang jeg, Skravla! Bedre føre var.. OK. Men da må jeg logge av altså. God natt dere herlige gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mai 2008 #19 Del Skrevet 5. mai 2008 Kan jeg også få ligge lenge.... selv om jeg ikke har hatt noe tungekyss på lenge.... men jeg så opptil flere menn i byen i dag altså. Jammen du skulle jo hvile deg allerede! Gravid i din alder og oppe så sent! Syns personlig du bør legge deg ned med en gang jeg, Skravla! Bedre føre var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. mai 2008 #20 Del Skrevet 5. mai 2008 Ja, best å legge seg med en gang. Det skal nemlig jeg og. Veldig trøtt. (Enda ett sikkert tegn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå