Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tidligere gått tegning, form og farge på vgs etter R-94, og er nå 20 år.

Jeg har endelig funnet ut hva jeg vil bli, men karakterkravene på dette studiet er skyhøye, og dermed blir jeg nødt til å ta opp igjen alle fagene + ha enkelte realfag som jeg ikke har hatt tidligere.

Jeg kunne tatt opp igjen fag som privatist, men dette hadde uansett tatt 3 år siden jeg må ta opp igjen absolutt alle for å komme inn på ønsket studie. Derfor har jeg egentlig mest lyst å begynne på vgs på nytt igjen.

Er dette gjennomførbart (selv om det sikkert blir vanskelig for meg som har brukt opp retten å finne en plass)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Serena
Skrevet
Jeg har tidligere gått tegning, form og farge på vgs etter R-94, og er nå 20 år.

Jeg har endelig funnet ut hva jeg vil bli, men karakterkravene på dette studiet er skyhøye, og dermed blir jeg nødt til å ta opp igjen alle fagene + ha enkelte realfag som jeg ikke har hatt tidligere.

Jeg kunne tatt opp igjen fag som privatist, men dette hadde uansett tatt 3 år siden jeg må ta opp igjen absolutt alle for å komme inn på ønsket studie. Derfor har jeg egentlig mest lyst å begynne på vgs på nytt igjen.

Er dette gjennomførbart (selv om det sikkert blir vanskelig for meg som har brukt opp retten å finne en plass)?

I så fall må du vel kjøpe læreplass ved en privatskole, f.eks Akademiet, Sonans, Bjørknes, Danielsen eller lignende.

Skrevet

Det er en på 24 som går 3. klasse om igjen på skolen min. Tror ikke hun betaler noe(?). Snakk med skolene, tror det skal la seg gjøre å gå offentlig skole om de har ledig plass ;) Lykke til da, hvor høyt snitt må du ha da?

Gjest Gjest
Skrevet

Av nysgjerrighet, hvilket studie er det du vil inn på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...