Gå til innhold

trenger råd :/


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

fikk mail av en kar som jeg liker godt for en stund siden som jeg også svarte på. fikk svar tilbake (ca en mnd siden...) men denne gange svarte jeg ikke. hvorfor? kan jeg spørre meg selv. tror jeg kjørte "ikke virke masete"-opplegget. så gikk det opp for meg at jeg gir jo tegn til at jeg ikke vil ha mer kontakt, og det stemmer jo ikke. har jeg rævkjørt dette either way: ville ikke sende mail for å ikke virke desp og sender jeg mail virker jeg desp uansett? what to do? er løpet kjørt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde nok sendt han en mail hvis jeg var i din situasjon. du har jo ingenting å tape på at han skjønner at du liker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er for seint å snyte seg når nesen er borte.

Han hadde sikkert tatt kontakt med deg om han var interessert , dessuten er det jo ganske uhøflig å ikke svare på eposter før etter en måned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for seint å snyte seg når nesen er borte.

Han hadde sikkert tatt kontakt med deg om han var interessert , dessuten er det jo ganske uhøflig å ikke svare på eposter før etter en måned!

Signerer paa den! Dessverre virker det ganske teit aa komme trekkende naa, da virker det bare som at du har vaert opptatt med en annen eller noe, oxo funka ikke det, saa naa er du tilbake paa han igjen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønner at det var ikke hyggelig og det er det som plager meg nå. han var interessert det kom fram i mailen, så det var opp til meg liksom. siden det har gått en tid nå tenker jeg at han sikkert har moved on og at det ikke er vits at jeg kommer etter en måned og vil ha kontakt? går det an å sende en "hei hvordan går det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke forbudt, du har jo ikke noe å tape lix.. mister han gjør du hvertfall om du ikke tar kontakt.. men høye forhåpninger bør du nok ikke ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Signerer paa den! Dessverre virker det ganske teit aa komme trekkende naa, da virker det bare som at du har vaert opptatt med en annen eller noe, oxo funka ikke det, saa naa er du tilbake paa han igjen :forvirret:

ja det var det jeg fryktet men greit å få vite det. det er den oppfatningen som mest hindrer meg å skrive noe nå men samtidig det som plager meg for det er jo ikke sånn det har gått for seg

Det er jo ikke forbudt, du har jo ikke noe å tape lix.. mister han gjør du hvertfall om du ikke tar kontakt.. men høye forhåpninger bør du nok ikke ha..

jeg taper jo hvis jeg får en kald skulder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får en kald skulder vet du det hvertfall ;) oxo slipper du å angre på noe du ikke gjorde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis du får en kald skulder vet du det hvertfall ;) oxo slipper du å angre på noe du ikke gjorde!

oioi det skal ikke være lett 8) føler som jeg skal hoppe fra 10metern hvis jeg skal skrive tilbake. det er plagsomt å gå å irritere seg ja over at jeg kan miste han helt pga det, men så føles det som det jeg har gjort er et ganske klart tegn på at jeg ikke var interessert også fant ut at han var grei likevel. kanskje jeg skal kjøre "tiden leger alle sår" og unngå å muligens face en avvisning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi det skal ikke være lett 8) føler som jeg skal hoppe fra 10metern hvis jeg skal skrive tilbake. det er plagsomt å gå å irritere seg ja over at jeg kan miste han helt pga det, men så føles det som det jeg har gjort er et ganske klart tegn på at jeg ikke var interessert også fant ut at han var grei likevel. kanskje jeg skal kjøre "tiden leger alle sår" og unngå å muligens face en avvisning...

Hehe ja! Er hvertfall det jeg ville gjort!

Har forsåvidt nettopp gjort det samme.. bare at jeg ba fyren dra til helvette :sjenert: Oxo fant jeg ut litt senere at jeg kanksje hadde mistolket han litt.. så jeg angret og kom bitteliten tilbake med en unnskyldning.. men det blir jo aldri det samme igjen. Kjedelig å forspille sjanser på den måten, men det er jo hvertfall bedre å ha prøvd å fikse opp! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe ja! Er hvertfall det jeg ville gjort!

Har forsåvidt nettopp gjort det samme.. bare at jeg ba fyren dra til helvette :sjenert: Oxo fant jeg ut litt senere at jeg kanksje hadde mistolket han litt.. så jeg angret og kom bitteliten tilbake med en unnskyldning.. men det blir jo aldri det samme igjen. Kjedelig å forspille sjanser på den måten, men det er jo hvertfall bedre å ha prøvd å fikse opp! :jepp:

ok:) det virker kanskje litt mer forståelig å unnskylde ditt utsagn enn å krype tilbake å plutselig bry seg fordi man forsømte seg på å skrive mail tilbake. å la være å svare er vel et ganske klart tegn..?:( og jeg begynner å ta innover meg at the moment kanskje er gone by now...men det er så irriterende at han skal gå rundt å tro at jeg ikke svarte fordi jeg er ikke er intressert eller at han ikke var bra nok. men jeg aner ikke hva jeg skal skrive eller hvordan for å på noen måte redde noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han hadde sikkert tatt kontakt med deg om han var interessert , dessuten er det jo ganske uhøflig å ikke svare på eposter før etter en måned!

Tror ikke det er så sikkert at han hadde tatt kontakt igjen selv om han fortsatt er interessert i deg - du har jo tross alt signalisert at du ikke er interessert. Kommer vel an på hvor pågående han er som person.

Synes også at et seint svar/unnskyldning er bedre enn ingen svar i hele tatt. Det er ganske uhøflig å ikke svare, ja. Det er vel "din tur" til å ta kontakt her, så da spørs det om du er interessert nok til å tørre å prøve, selv om du risikerer å bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tia_*

Du har ikke noe å unnskylde. Du kan jo ha hvilken som helst grunn til ikke å ha svart han. Bare skriv en vanlig, veldig hyggelig mail, og ikke unnskyld deg, bare lat som ingenting og vær veldig interessert i hvordan det går med han.

Hvis han tror du har hatt noe annet på gang til nå, hva så? Da er han jo ekstra heldig som nå får en sjanse likevel:) Ikke vær så streng med deg selv. Du har absolutt ingenting å tape. Han blir jo sikkert bare positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så sikkert at han hadde tatt kontakt igjen selv om han fortsatt er interessert i deg - du har jo tross alt signalisert at du ikke er interessert. Kommer vel an på hvor pågående han er som person.

Synes også at et seint svar/unnskyldning er bedre enn ingen svar i hele tatt. Det er ganske uhøflig å ikke svare, ja. Det er vel "din tur" til å ta kontakt her, så da spørs det om du er interessert nok til å tørre å prøve, selv om du risikerer å bli avvist.

ja det var det...han har hele tiden vært veldig direkte , mens jeg lurer på hvor mye av det han sier han mener eller hvor sterkt han mener det, så jeg har jeg har vært ganske tilbakeholdende. siste mailen var også sånn så skjønner jo at det kanskje ikke frister å brette seg mer ut siden jeg ikke svarte.

Du har ikke noe å unnskylde. Du kan jo ha hvilken som helst grunn til ikke å ha svart han. Bare skriv en vanlig, veldig hyggelig mail, og ikke unnskyld deg, bare lat som ingenting og vær veldig interessert i hvordan det går med han.

Hvis han tror du har hatt noe annet på gang til nå, hva så? Da er han jo ekstra heldig som nå får en sjanse likevel:) Ikke vær så streng med deg selv. Du har absolutt ingenting å tape. Han blir jo sikkert bare positivt overrasket.

jeg tenkte på det, å bare sende en "nøytral" mail og høre hvordan det går, som en venn liksom...men jeg kommer til å bli knust hvis han ikke svarer... ( ja jeg går rundt grøten her og tiden renner mer ut... )

men virker det ikke rart hvis jeg later som ingenting og ikke svarer på det han skrev i den forrige mailen? han må jo få mistanke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tia_*

Jo, hvis han var veldig personlig i mailen sin, bør du kanskje svare på noe av det han skrev. I så tilfelle er det kanskje lurt å beklage at du er sen å svare. Bare si at du har hatt mye å tenke på eller mye å gjøre i det siste.

Jeg tror du bare må ta sjansen og skrive. Han er jo sikkert den som er skuffa når du ikke har svart. Du har ingenting å tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar. selv om de er blandede så jeg blir mer messa opp i hodet8)uansett, kanskje jeg får samle mot og svelge stolheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Mann_*
takk for alle svar. selv om de er blandede så jeg blir mer messa opp i hodet8)uansett, kanskje jeg får samle mot og svelge stolheten.

Hvorfor kan du ikke bare si det som det er? At du angrer på at du ikke skrev før? At du gjerne vil ha kontakt? Si det helt 100 % ærlig, og kansje gi en forklaring hvorfor du ikke har svart før. Personlig følte jeg meg veldig avvist her for en stund tilbake, gikk faktisk og lurte på om jeg hadde dårlig ånde eller om jeg var en dårlig kysser, men grunnen var absolutt ikke det men at den jeg trodde avviste meg var redd, akkurat som deg... en måned er heller ikke lang tid, så jeg tror du kan rette opp i feilen faktisk. Eller jeg tror ikke, jeg nesten vet at du kan rette opp i feilen. At han har kommet seg videre på en måned er jo mulig men ganske usansynnlig med mindre han er en flyfille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke skrive tilbake. Det er for og imot veiing her.

1.melka er spilt. 2. kjennskapet er veldig nytt, så tenker at det ikke var grunnlag for noe mer+at det er så vrient og på en måte unnskylde hvis det ikke var så seriøst ment fra hans side. jeg føler at det på en måte ikke hjelper og komme med en "jeg var redd" siden jeg ikke kjenner han så godt. 3. tanken på at det virker desp og at han ikke svarer eller enda verre; kommer med et "whatever". 4. jeg tenker at han har gjennomskuet meg at jeg egentlig gjorde det for å få det til å virke som jeg kunne få noe bedre og virke arrogant, og magefølelsen sier at følelsene har dødd og han har kommet seg videre.

jeg irriterer meg over at jeg lot meg skremme på det viset, kunne jeg ikke bare svart noen linjer med en gang....aff :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke skrive tilbake. Det er for og imot veiing her.

1.melka er spilt. 2. kjennskapet er veldig nytt, så tenker at det ikke var grunnlag for noe mer+at det er så vrient og på en måte unnskylde hvis det ikke var så seriøst ment fra hans side. jeg føler at det på en måte ikke hjelper og komme med en "jeg var redd" siden jeg ikke kjenner han så godt. 3. tanken på at det virker desp og at han ikke svarer eller enda verre; kommer med et "whatever". 4. jeg tenker at han har gjennomskuet meg at jeg egentlig gjorde det for å få det til å virke som jeg kunne få noe bedre og virke arrogant, og magefølelsen sier at følelsene har dødd og han har kommet seg videre.

jeg irriterer meg over at jeg lot meg skremme på det viset, kunne jeg ikke bare svart noen linjer med en gang....aff :murvegg:

Ja skjønner det, kjenner du han ikke så godt er det fort litt verre. Da er det faktisk nesten litt patetisk og sende melding nå. Lær av dine feil og gå videre. Og jeg kan love deg om at du ikke er alene om å angre på lignende ting. Et lite tips: Vi gutter gjennomskuer så og si aldri dere jenter, dere er rett og slett for smarte og utspekulerte til at vi har noe som helst å stille opp med. Jeg er kansje en av de mest kompliserte gutta som finns, men i forhold til en hvilken som helst dame er jeg utrolig enkel :) Lykke til, og hvis du vil noe så gjør det, ikke gjør motsatt da får du jo ihvertfall ikke det du vil ha. Lykke til videre, og tapet er ikke så stort som det kan virke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nina_*

Hvis du formulerer deg fint kommer du at det med stoltheten i behold uavhengig av om du får svar eller ei. Én måned er ikke all verdens når det kommer til mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...