Johanna Skrevet 20. mai 2003 #41 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg er løve og han er skytte. (på løvejakt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 22. mai 2003 #42 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg er Jomfru og han er Vær! Vi skal visst ikke passe perfekt!? Men det kan jeg ikke skjønne, for jeg elsker han!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. mai 2003 #43 Del Skrevet 23. mai 2003 Han er kreps og jeg er vekt (med krepseascendant). Egentlig går det ikke, men ettersom jeg har en formildende ascendant så går det likevel... Suz - i balanse (av og til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. mai 2003 #44 Del Skrevet 23. mai 2003 DU er ildtegn og han er lufttegn. Det skal faktisk gå bra sammen Jeg er vekt og han er vær, og det er det beste forholdet jeg noen sinne har hatt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 25. mai 2003 #45 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg er vædder og dan er tvilling og vi passer perfekt sammen min x var krebs og det var 14 år i helvede ( he he næsten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. mai 2003 #46 Del Skrevet 25. mai 2003 Vi er tvillinger begge to, og passer utmerket sammen! (T.o.m. født på samme dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mai 2003 #47 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er fisk og han er tvilling. Passer altså ikke sammen....... Noen som vet hvordan man kan finne ut dette her m acendanter og sånn? Dreier ikke det seg om nøyaktig fødselstidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mai 2003 #48 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er fisk og han er tvilling. Passer altså ikke sammen....... Noen som vet hvordan man kan finne ut dette her m acendanter og sånn? Dreier ikke det seg om nøyaktig fødselstidspunkt? Jo, asc kan endres på minuttet omtrent. Og ved å se på descendanten kan du se hvilke egenskaper du ser etter hos en partner (7.hus). Descendanten er det motsatte tegnet av ascendanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 25. mai 2003 #49 Del Skrevet 25. mai 2003 Jo det dreier seg om nøyaktig tidspunkt av når du ble født ja. Da finner du ut din acendant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. mai 2003 #50 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg steinbukk, han tyr. Ifølge ivanka den perfekte match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 28. mai 2003 #51 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg er vekt, han vannmann = perfect match! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 28. mai 2003 #52 Del Skrevet 28. mai 2003 Han er Steinbukk, jeg er Vær; moderate vibrasjoner! HAHAH! Psj, as if I'm in looove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 29. mai 2003 #53 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg er Tyr, han Skytte... vi passer visstnok godt sammen seksuelt, men resten av forholdet krever hard jobbing (leste i en bok en gang..) Synes vi passer godt sammen på alle plan, nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. august 2003 #54 Del Skrevet 10. august 2003 Hva er du Vega? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 10. august 2003 #55 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg er vekt og han løve, så i følge Mzfires oversikt så er vi en god match, puuh det var godt å høre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. august 2003 #56 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg er vannmann og han er vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. august 2003 #57 Del Skrevet 10. august 2003 Ut fra elementene er det bra Jinx Du er luft og han er ild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. august 2003 #58 Del Skrevet 10. august 2003 Det var jo gode nyheter Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå