Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Er det noen her inne på KG som har gått på dette? Jeg lurer på om det er verdt pengene, og hva man kan få utav det? Jeg har tenkt å melde meg på nå, det virker kjempegøy ut. Hvor lang tid bruker man, og er det vanskelig? Har jobbet snart 6 år i motebransjen, så jeg tenkte kanskje denne vil gi noe ekstra til cven min. Takk for alle svar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg må si jeg synes det er positivt at TS ønsker å ta mer utdannelse. om det er det riktige kurs/skole kan jeg ikke utale meg om for jeg vet ikke noe om ønsket kurs. men kjenner mange som har brukt NKI og alle er strålende fornøyd, men sier det krever mye jobbing og selvdisiplin. samt at lærerne er nøyaktige og pirkete på en bra måte. Endret 5. mai 2008 av Scorpina
Jigva Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tar interiørskolen på NKI og er kjempe fornøyd, kan derimot ikke uttale meg om det spesifikke studiet du lurer på. Men Interiørskolen er hvertfall kjempe bra! Flotte lærere, god oppmuntrende tilbakemelding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå