Gjest Gjest_Godess_* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Spiser sunt er aktiv og glad, men har levd litt xtra godt en periode, og kunne tenke meg å miste en 3.5 kg. Ikke fordi jeg MÅ, men fordi jeg har lyst. Jeg eier helt ærlig talt ikke veldig mye selvdisiplin; jeg trener, ca. 3.5 dager i uken - men trener med ting som jeg synes er morsomme og varierer treningen - så det er matinntaket jeg må fokusere på. Jeg drikker va. 2-3 liter vann for dagen og alt det der, men drikker også et par glass vin i helgen og lever litt mindre strikt i helgene matmessig( men holder meg til lavkarbismat, så godt det lar seg gjore uten å bli manisk. Søndag spanderer jeg på meg 2 toastskiver av "Inger's Rugbrød" , og skal vi ha spagetthi, bruker vi Fedon's eller fullkors/speltpasta og Karbonadedeig f.eks. ) Jeg er ikke en flink slanker, men jeg er flink til å stabilisere og vedlikeholde resultatet over lange tider!! Har derfor hørt om en lovende og realistisk kur som visstnok går under navnet "knekkebrøddietten", og håper på at noen kunne spandere 1 minutt på å taste ned "oppskrifte" på denne for meg, så jeg kan må stussen inn i en bikini av "akseptabel" str. i sommer??! På forhånd tusen takk for tips og hjelp!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå