Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Etter sene kvelder har jeg klart å ødelegge 2(!) pastellfargede bomullsnattkjoler med tannkremflekker. Den siste var i går kveld og da trodde jeg hadde klart å gni den vekk med med et rent og fuktig håndkle, men nei da! Flekkene virket nesten falmet. Hvordan kan jeg skjule de falmede/misfargete flekkene? Spesielt irriterende siden den ene nattkjolen var helt ny! De er av lang t-shirt-typen og i 100 % bomull.
Gjest Raptuza Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Ta og vask dei i maskina og sjå om det ikkje går vekk.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 [Jeg er TS] Jeg har sendt den ene to ganger i maskinen to ganger på 40 grader og den er fortsatt noe misfarget, men takk for tipset. Den ene fikk jeg flekk på i går, så jeg har lagt til vask i dag. Det er antagelig et (slipende?) stoff i tannkremen som skaper flekkene.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan kan jeg skjule de falmede/misfargete flekkene? Sove naken og kaste nattkjolene, så får du aldri det problemet mer?
Crash Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Er det så farlig da? Det er nattkjoler, ikke ballkjoler Er vel ikke såå mange som skal se deg i dem..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Men hvilken tannkrem bruker du som bleker? Skulle jeg og mine gule tenner gjerne vite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå