Gå til innhold

Ikke bare til en,men til alle!!


Colargol

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er jo en ganske så ny bruker her på KG sine sider, men jeg er overrasket over hvor "opphengt" jeg blir i denne siden!!

Jeg må liksom følge med hva som skjer -helst hver dag. Dere er en ganske snodig gjeng!

Jeg satt å tenkte her en dag på de som har betegnelsen "superaktiv bruker", noen har liksom "bare" skrevet et par tusen innlegg!! Lurer på hvor lang tid det har tatt jeg?? :D

Er det virkelig sant at siden startet opp i 1970 eller er det bare en "fake" dato, det er iallefall MANGE som ble medl. akkurat på samme dato og år!!??

Hmmm... jeg bare lurer jeg...

Og en annen ting:

Hvorfor finnes det noe som heter tekopp og tefat, når det bare finnes kaffekopp men ikke noe kaffefat??

:bigfoot:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: kaffefat har jegikke hørt om nei, har vært medlem siden den datoen som står på siden her, har ikke sååååååå mange innlegg jeg da :D det er bare å stå på, plutselig er man der :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil at alle ble medlemmer i 1970, det riktige skal være 1969.

Riktignok i romjula, men rett skal være rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Hei :)

Ja det er snodig - sånn ahr jeg det også ..bare Må innom for å se hva som hender .....vil ikke gå glipp av noe. Men selvsagt - ALT får jeg jo ikke med meg da ... :ler: ........ :roll:

Uansett ....jeg synes det er kjempekoselig å være bruker her - og det har vært riktig så trivelig den siste tiden ...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1970 var en eller annen datafeil tror jeg.

Tida her - jo - i blant flyr den av gårde, men ikke alltid det er like mye som skjer her heller (smak og behag - noen ganger synes jeg debattene dabber av, og jeg følger ikke med...).

Bruker vel en del tid her, som jeg ellers ville kasta bort på tven. Men noen ganger blir jeg sittende fast...

Slik som nå - så nå logger jeg av snart og gjør noe fornuftig IRL... eller tar meg en høneblund...fornuftig nok det. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting:

Hvorfor finnes det noe som heter tekopp og tefat, når det bare finnes kaffekopp men ikke noe kaffefat??

:bigfoot:

Klem

velkommen!

Og det er da noe som heter heter kaffeskål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Så søt avatar du har Collargol :) Vet åssen det er jeg. Blir fort avhengi. Er her så og si hver dag og syns det er noe som skjer hele tiden jeg :)

En flott gjeng her inne ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er jo en ganske så ny bruker her på KG sine sider, men jeg er overrasket over hvor "opphengt" jeg blir i denne siden!!

Jeg må liksom følge med hva som skjer -helst hver dag.

Dette er et kjent problem! :ler:

Dere er en ganske snodig gjeng!

Det er nok sant! Og bare vent....snart er du like ille sjøl!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok hekta jeg også dessverre.. Prøver å la være da, og i det siste har jeg vært flink og tenkt på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil at alle ble medlemmer i 1970, det riktige skal være 1969.

Riktignok i romjula, men rett skal være rett.

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være!

Forumet kan nok til tider ta mye av vår tid, men du verden så morsomt og lærerikt det kan være også! Har ledd masse av ting jeg har lest her inne, blitt provosert av en god del, og lært masse av veldig mange kloke mennesker.

Hvorfor finnes det noe som heter tekopp og tefat, når det bare finnes kaffekopp men ikke noe kaffefat??

Viste faktisk ikke at det er noe som heter tefat jeg, men kaffeskål har jeg hørt om... Er det bare meg som ikke har fulgt med under te-slaberasene, eller er det flere "uvitende" sjeler der ute?

Var nok ikke mange som var på nett i 1970 nei, er nok heller slik at de som registrerte seg før en eller annen oppdatering av forumet har fått denne datoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er da noe som heter heter kaffeskål!

Men det er da vel bare pingler som skåler i kaffe? Juks og fanteri! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Collargol!

Er du så gammel at du husker barne-tv med bjørnen Colargol. Om han er ditt store idol burde du kanskje heller hatt denne avataren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke: Klart jeg husker Collargol!!!!

Jeg synger fortsatt i dur og moll, og hopper opp og ned i håp om at de viser serien på Barne-Tv snart igjen!!!

Collargol er verdens kuleste bjørn!!

(jeg er nok litt barnslig når det gjelder sånne ting, men det sies at man ikke blir voksen før man lærer seg å være barnlig, -siden jeg aldri slutta å oppføre meg som en unge, så har jeg vel ingenting å frykte!!) :ler:

Tusen takk for det lille bildet!

Kjempeklem

:hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...