Gå til innhold

Hun ser ikke helt frisk ut...

Fremhevede innlegg

Gjest Tnita
Skrevet

Hva kan dette være symptomer på? Jeg må si jeg ble meget skeptisk da jeg så denne personen som så slik ut...

* Utstående øyne - altså ekstremt utstående. Det vises at hun ikke er født sånn.

* Meget meget mager (altså såpass at du tenker at hun er syk)

* Svart/mørkebrun under øynene, helt ned til kinnene, rare flekker, aldri sett slikt før

Hun ser svært syk ut... Men er ikke sikker på om hun er det. Kjenner ikke personen, så kan ikke spørre. Men hun ser veldig syk ut. Noen som vet hva dette kan være symptomer på? Kan det være kreft eller noe slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hva kan dette være symptomer på? Jeg må si jeg ble meget skeptisk da jeg så denne personen som så slik ut...

* Utstående øyne - altså ekstremt utstående. Det vises at hun ikke er født sånn.

* Svart/mørkebrun under øynene, helt ned til kinnene, rare flekker, aldri sett slikt før

Hun ser svært syk ut... Men er ikke sikker på om hun er det. Kjenner ikke personen, så kan ikke spørre. Men hun ser veldig syk ut. Noen som vet hva dette kan være symptomer på? Kan det være kreft eller noe slik?

Thyrotoksikose (forhøyet stoffskifte) passer på alle symptomene.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som høyt stoffskifte ja.

Utstående øyne skyldes en betennelse som en del med høyt stoffskifte kan få.

De fleste går ned i vekt ved høyt stoffskifte fordi kroppen går på høygir.

Man blir ufattelig sliten av ingenting, har høy puls og skjelvinger.

Gjest Tnita
Skrevet

Jeg trodde hun hadde kreft eller hiv.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg trodde hun hadde kreft eller hiv.

Ja vel..

Gjest Tnita
Skrevet

Det er vel ikke så rart at man tenker i de baner da?

Gjest Gjest
Skrevet
Det er vel ikke så rart at man tenker i de baner da?

Nei.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tenker umiddelbart Basedows sykdom.

Gjest Gjest
Skrevet

Du lurer rett og slett på om hun er syk,for det eneste du vet er at hun ikke er født med utsående øyne og at hun SER syk ut.Kanskje hun bare er underernert og sliten da vettu.

Gjest Tnita
Skrevet

Kan hende, men man får ikke slike øyne og svarte prikker og merker langt under øynene på den måten, får man vel? Altså, slik huden hennes er, tenker jeg på slikt som de som har hiv har. Flekkete hud.

Gjest Gjest
Skrevet
Kan hende, men man får ikke slike øyne og svarte prikker og merker langt under øynene på den måten, får man vel? Altså, slik huden hennes er, tenker jeg på slikt som de som har hiv har. Flekkete hud.

Får man utstående øyne av aids da?

Gjest Tnita
Skrevet

Nei, svarte store flekker... Ikke slik som ved søvnmangel... Mye mer enn det. Og ligger i eller under i huden.

Gjest Tnita
Skrevet
Får man utstående øyne av aids da?

Får man ikke det da? Etterhvert?

Gjest Gjest
Skrevet
Får man ikke det da? Etterhvert?

Som da skyldes avmagringen!

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, svarte store flekker... Ikke slik som ved søvnmangel... Mye mer enn det. Og ligger i eller under i huden.

Var det ei eldre dame da?

Gjest Gjest
Skrevet

Hm...Vanskelig å vite hva som feiler henne.Men du kan vel spørre den personen som opplyste om at hun ikke var født slik kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...