Gå til innhold

Ødelagt flybillett


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skal ut og reise, og det gikk ikke an å kjøpe elektronisk billett. Jeg har derfor tenkt å gå med returbilletten + en innenlandsbillett på meg i ferien. Derfor lurer jeg på hvor forsiktig jeg må være med dem. Hva skjer hvis billettene løsner fra hverandre (fra den biten det sitter en stift i), eller hvis delen til høyre på billetten faller av? Går det greit å bruke billetttene så lenge jeg har alle delene? hva med å brette billetten, går det greit (tenker på magnetstripen bak)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det gjør i hvert fall ingenting om du river av den fremste delen fra stiften, dette må du feks gjøre hvis du skal sjekke inn med billetten på en automat. Tror egentlig billetten kan få ganske hard medfart før du ikke kan bruke den i det hele tatt. Du har vel ikke tenkt å sette fyr på den e.l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

takk for svar!

er det noen som har gode tips til hvordan man kan "frakte" billettene når man er på ferie på sommeren (uten jakke med lommer)?

magebelte, veske rundt halsen (under klærne), andre kreative tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare la den ligge igjen på det eventuelle bostedet du har i ferien?

Skjønner ikke behovet folk har for å bære rundt på alt de eier og har av verdisaker i utlandet :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det gjelder frakting av billetter under selve reisen - får man jo kjøpt egne mapper som er laget for å oppbevare billetter, pass og andre "reiseverdipapirer" - men en slik blir kanskje mer bry enn nytte hvis man ikke bærer en veske eller noe til å ha den i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...