Gå til innhold

Takkegaver

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva skal dere gi forloverne i takkegave? Kommer ikke på noe, det eneste jeg vet er at jeg ikke vil gi et forstørret bilde.

Er det vanlig å gi mannens forlover en takkegave også? Det er jo ikke de som bidrar mest mener jeg.( i hvertfall ikke etter min erfaring)?

HÅPER PÅ MANGE FORSLAG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil at de skal ha like elementer i klærne (slips/vest, sløyfe/magebånd, e.l.) kan du jo kjøpe det og la forlover få sin i gave, og ikke leie dem. Silke da, ikke polyester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt tilfelle var det min manns forlover som bidro mest. Han fikk derfor et bilde av han og min mann og i tillegg fikk han noen lysestaker og en reinstek( som ble til overs etter bryllupsmiddagen).

Han satte veldig pris på det:)

Min forlover fikk et forstørret bilde av oss og forloverne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover fikk et forstørret bilde av brudeparet og forloverene (men ingen stor forstørrelse). Min manns forlover fikk en flaske cognac (eller whiskey, husker ikke…) Det samme fikk toastmasteren. Forloveren til min mann hadde tatt turen fra USA for å få med seg bryllupet vårt, så det skulle bare mange at han fikk noe…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forloveren min fikk smykke og armbånd i sølv og forlovern til mannen min fikk lommelerke som vi graverte inn navnet hans på! de ble begge kjempeglade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveren min skal få bilder. Sånn ramme med plass til tre bilder på rekke. Et bilde av brudeparet, et av brudepar med forlovere, og et av meg og henne (skal be fotografen ta dette også). Vet at hun kommer til å bli kjempeglad for det.

Men sliter med brudgommens forlover. Og toastmaster og hun som skal synge i kirka og spille til allsangen senere. Disse to er jenter midt i 20-åra, avholdsfolk. Gode idèer? (De er ikke sånn voldsomt pyntete, så tror ikke smykker er tingen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sliter med brudgommens forlover. Og toastmaster og hun som skal synge i kirka og spille til allsangen senere. Disse to er jenter midt i 20-åra, avholdsfolk. Gode idèer? (De er ikke sånn voldsomt pyntete, så tror ikke smykker er tingen...)

Aromaterapi eller massasje eller hudpleie på et lokalt spa?

Det kan falle veldig i smak selv om man ikke er så pyntete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to forlovere betaler jeg frisørtime etc. for på selve dagen. Min samboer har leid et flott rom på hotell hvor han og forloveren skal tilbringe natten før bryllupet. Dette blir hans gave.

Brudesvennen har fått smoking som han skal ha på seg. Brudepiken, samt solisten og de andre som hjelper til har jeg tenkt til å finne noe til fra bryllupsreisen

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke noe! MÅ man det?? Våre forlovere fikk ikke noe av oss, men det kan jo hende at dette er et "krav" som har oppstått den senere tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe! MÅ man det?? Våre forlovere fikk ikke noe av oss' date=' men det kan jo hende at dette er et "krav" som har oppstått den senere tid....[/quote']

Nei, det er jo ingenting man må. Men mange synes det er hyggelig å gi en aldri så liten takk til forloverene som faktisk har stilt opp i forbindelse med bryllupet. For meg var det naturlig at hun fikk en liten gave, og jeg skulle egentlig gjerne ha gitt henne ennå mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ga forloveren min et leddarmbånd, hver bryllupsdag får hun et nytt ledd til armbåndet med et motiv på. Hun ble veldig glad for det ihvertfall. Så fikk hun et bilde av meg og henne på.

Forloveren til min mann fikk et forstørret bilde av oss (brudeparet) og forloverne.

Majen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...