Gjest Emera Skrevet 8. desember 2009 #321 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) ... Endret 26. april 2011 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 8. desember 2009 #322 Del Skrevet 8. desember 2009 Typen min lå i senga og leste i ei bok og jeg hadde sovna forlengst. Plutselig setter jeg meg opp i senga, tar boka mi som ligger på nattbordet, åpner den og legger den superforsiktig over brystkassa til typen min. Han spør meg "eeh, hva gjør du?". Da ser jeg bare teit på han og tar boka forsiktig bort og legger den tilbake på nattbordet. Så sov jeg videre :| Husker ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. desember 2009 #323 Del Skrevet 8. desember 2009 Min samboer har fortalt meg at en morgen når han skulle gå på jobb, så hadde jeg snakket til han med sånn stemme som man snakker til barn med: "Næmmen, har du kledd på deg helt selv??" Jeg husker ikke noe av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. desember 2009 #324 Del Skrevet 8. desember 2009 historien om min far. Mor fortalte til meg en dag at han plutselig hadde satt seg opp i sengen å begynte å grine, når mor spurte hva det var så pekte han på sprekken imellom de to madrassene i sengen, og sa "DEN gode skiva... datt RETT mellom sprekken".. mor:" jaja, du får lage deg ei ny ei da" Far: "*snufs* ja" så la han seg til å sove igjen. Mine innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 8. desember 2009 #325 Del Skrevet 8. desember 2009 *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pipp Skrevet 8. desember 2009 #326 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg pleier sjeldent å gjøre rare ting i søvne, men har en historie fra i sommer med han jeg da var sammen med. Forholdet var ferskt og vi delte en av de første nettene sammen. Om natten drømte jeg om isbjørner.. Husker jeg listet meg rundt på snøsletta for å gjemme meg for en isbjørn jeg hadde fått øye på. Plutselig ser isbjørnen meg og jeg blir skrekkslagen.. Da kommer jeg på den gode idèen at jeg skal grave meg ned i snøen, og som tenkt så gjort! Når jeg våkner finner jeg kjæresten liggende helt inntil veggen i den store senga. Jeg spør hvorfor i all verden han ligger klint opptil veggen. Han begynner å flire og sier, jo nå skal du høre. Deretter forteller han hvordan jeg hadde romstert rundt i senga om natten, til jeg hadde stupt ned mot fotenden i blanke messingen og begynt å grave meg ned under dyna.. Da kom jeg på hva jeg hadde drømt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 8. desember 2009 #327 Del Skrevet 8. desember 2009 kjæresten min har ikke gjort eller sagt så mye, men det var et tilfelle.... han sa "kom igjen Nils!" på en heller tvilsom måte... lo godt av den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #328 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg og mannen min har en veldig stor hund av typen st bernard. Når denne var liten så likte mannen godt at denne sov i sengen vår, men etter som den ble større ble det jo mer og mer problematisk. Etterhvert lærte han at "NED" betyr at han skal ned av senga og legge seg i kurven sin ute i gangen. En natt kom han likevel krabbende opp til oss, og skviste seg ned i mellom meg og mannen. Jeg dyttet vennelig til ham og sa NED MED DEG. Han gikk lydig ut av senga og la seg i kurven sin. Før jeg rekker å sovne reiser mannen seg og går ut, jeg spør hvor han skal hen, og spør om han kan ta med et glass vann til meg. Han mumler noe om senger og hunder og styr. Jeg tenkte ikke mer over det. Ikke før jeg stod opp neste morgen og mannen var borte, men bikkja lå på hans sted. Jeg ble veldig skremt for jeg var redd noe hadde skjedd siden han ikke kom opp igjen kvelden før, men da jeg løp ut i gangen lå han søtt og snorket i hundesenga til bikkja! Da viser det seg om at i går lå han i halvsøvne og tenkte på å vise bikkja hvordan det var å bli skvist ut av egen seng! Men han hadde ikke trodd han faktisk gikk og gjorde det! Åh, gud som jeg lo! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 8. desember 2009 #329 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg og mannen min har en veldig stor hund av typen st bernard. Når denne var liten så likte mannen godt at denne sov i sengen vår, men etter som den ble større ble det jo mer og mer problematisk. Etterhvert lærte han at "NED" betyr at han skal ned av senga og legge seg i kurven sin ute i gangen. En natt kom han likevel krabbende opp til oss, og skviste seg ned i mellom meg og mannen. Jeg dyttet vennelig til ham og sa NED MED DEG. Han gikk lydig ut av senga og la seg i kurven sin. Før jeg rekker å sovne reiser mannen seg og går ut, jeg spør hvor han skal hen, og spør om han kan ta med et glass vann til meg. Han mumler noe om senger og hunder og styr. Jeg tenkte ikke mer over det. Ikke før jeg stod opp neste morgen og mannen var borte, men bikkja lå på hans sted. Jeg ble veldig skremt for jeg var redd noe hadde skjedd siden han ikke kom opp igjen kvelden før, men da jeg løp ut i gangen lå han søtt og snorket i hundesenga til bikkja! Da viser det seg om at i går lå han i halvsøvne og tenkte på å vise bikkja hvordan det var å bli skvist ut av egen seng! Men han hadde ikke trodd han faktisk gikk og gjorde det! Åh, gud som jeg lo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ireneA Skrevet 8. desember 2009 #330 Del Skrevet 8. desember 2009 så sykt morsom dette forumet var. Ler meg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *dragoon* Skrevet 8. desember 2009 #331 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg lå våken og så på tv'n på soverommet mens min samboer lå å sov. Plutselig reiser han seg opp, snur seg mot meg og skriker/spør: "SKAL JEG MOSE'N???" Han var skikkelig gira og jeg ble noe forskrekka kan man si. "hæ??" sa jeg. Men han bare dumpa ned i senga igjen og sov videre. Etter 10 sekunder med total stillhet snudde han seg mot meg og sa: "æsj..." så snudde han seg rundt igjen. Så da hadde han vel antagelig klart å mose den, hva nå enn "den" var.. Ellers mumler han som oftest bare i søvne. Han har for vane å snu seg mot meg og mumle et spørsmål. "hæ?" sier jeg da. Men i stedet for at han da sier det mer tydelig, så mumler han akkurat like utydelig, men volumet er skrudd betydelig opp og han er tydelig irritert fordi jeg ikke forstår. Når jeg da sier at det hjelper ikke å rope, han må slutte å mumle, så bare snur han seg rundt og sukker oppgitt før han sover videre. Ellers har jeg ei venninne som har en eks med artige nattaktiviteter. En natt hadde han sparket som en gal og pustet veldig høyt og fort. Når han våknet forklarte han at han hadde vært i et videospill og løp gjennom brettet mens han pustet for å få poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #332 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg og min søster lå på hotell ifm et bryllup samme helg. Jeg har ikke sovet i samme rom som min søster siden barndommen. Men midt på natta roper hun mitt mellomnavnet mitt, og sier:- Kan du hente støvsugeren... Jeg svarer:- Hva skal du på den midt på natta. Hun sier:- Jeg skal faen suge ut de jævla kvisene på den helvetes veggen. Rett etterpå sier hun:- Ta bilen for helvete, å kjør over dem som selger sjokolade i den forpulte kirka. Jeg fikk meg en god latter før jeg sovnet, og en god latter da jeg fortalte dette dagen etterpå. Hun trodde nesten ikke på meg, men har i senere tid hørt rare historier fra andre som hun har delt rom med, hun er faktisk litt bekymret for hva hun kan si i søvnet.... Unnskyld språkbruket i innlegget, men det er korrekt gjengitt fra hendelsen. Normalt banner ikke søster min og hun er litt flau over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #333 Del Skrevet 9. desember 2009 Haha! For en tråd! En gang våknet jeg av at kjæresten min slo meg midt i panna med knyttneven. Jeg skvatt så sinnsykt og lurte på hva i helvete han drev med. Heldigvis hadde han våknet akkurat i det han begynte å slå så han hadde klart å holde tilbake slaget litt, ellers hadde jeg vel fått en virkelig trøkk. Han forklarte at han hadde drømt at det kom innbruddstyver og at han hadde gjemt seg bak døra og skulle slå til dem. Hehe, uheldigvis var det meg han slo Det siste han gjorde som jeg husker er at han plutselig satt seg opp i sengen og spør høyt og tydelig om vi skal ha sex, mens han gliser. Jeg ser på klokken, og sier "Du er klar over at kl. er 5 om natta?" Han bare legger seg rett ned igjen og snur seg med ryggen til. Han husket ikke at han hadde spurt dagen etter. Ellers hadde jeg en ex som gjorde noe forferdelig ekkelt. Han lå over hos meg og midt på natten våknet jeg av at han sto opp. Jeg spurte hva han skulle, og han svarte at han skulle på do. Så åpnet han vinduet og tisset ut av det! Det rant urin nedover veggen på innsiden og utsiden av vinduet. Huff...han husket selvfølgelig ingenting. Hehe, men hver gang jeg møter ham, så unnskylder han seg fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #334 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har en mann som av og til sovner på sofaen i stua når vi ser tv. Han sovner som regel veldig tungt og det er til tider vanskelig å vekke han slik at vi kan legge oss på soverommet. (Ikke alltid jeg klarer det) For å gjøre gjennfortellingen lettere: Kristin -vår 2mndr gamle datter Linda - Megselv En kveld han hadde sovnet vekket jeg han delvvis. I alle fall nok til at jeg fikk han på beina. Så jeg leier han til soverommet.. Når vi kommer til soverommet bråstopper han i døråpningen Han: Hvor er Kristin ???? Meg: Uhm. Hun sover der (peker på sengen med henne oppi som står rett foran ham). Han: Åh. Ok.. Så snur han seg til meg og sier med en panikkslagen stemme.. Han: "Men hvor er Linda??!!" Meg: "Jeg står her kjære" Han: Åh ja! Så tuslet han til sengen vår og husket ikke noe av samtalen vår dagen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ireneA Skrevet 10. desember 2009 #335 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har en mann som av og til sovner på sofaen i stua når vi ser tv. Han sovner som regel veldig tungt og det er til tider vanskelig å vekke han slik at vi kan legge oss på soverommet. (Ikke alltid jeg klarer det) For å gjøre gjennfortellingen lettere: Kristin -vår 2mndr gamle datter Linda - Megselv En kveld han hadde sovnet vekket jeg han delvvis. I alle fall nok til at jeg fikk han på beina. Så jeg leier han til soverommet.. Når vi kommer til soverommet bråstopper han i døråpningen Han: Hvor er Kristin ???? Meg: Uhm. Hun sover der (peker på sengen med henne oppi som står rett foran ham). Han: Åh. Ok.. Så snur han seg til meg og sier med en panikkslagen stemme.. Han: "Men hvor er Linda??!!" Meg: "Jeg står her kjære" Han: Åh ja! Så tuslet han til sengen vår og husket ikke noe av samtalen vår dagen etter.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yoo Skrevet 10. desember 2009 #336 Del Skrevet 10. desember 2009 En gang våknet jeg av at typen snakket flytende fransk i søvne! han kan ikke fransk.. jeg var redd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 #337 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Herlig tråd En natt tok det en stund før vi la oss, han sovna mens jeg var litt våken. Så hører jeg en bil og det er posten som kommer (så klokka var rundt 3-4 på natta), kjære setter seg opp og hvisker "HYSJ! Det er tyskerne. Tyskern kjem! hyyyysssjj" Jeg lo så jeg gråt Han har også klaga på dverger som shopper i klesskapet sitt og han mobber plakatene sine Endret 11. desember 2009 av Minttu 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 11. desember 2009 #338 Del Skrevet 11. desember 2009 Han har også klaga på dverger som shopper i klesskapet sitt og han mobber plakatene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 11. desember 2009 #339 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Er sammen med en nederlender, og her i gården er det kun jeg som gjør ting i søvne. Han våkner ganske lett, men første gangen var iallefall da jeg hadde satt meg opp i senga midt i natten og sagt "jeg må tisse". Han sier da på engelsk ( vi kan ikke flytende hverandres språk) :what? Go pee? "Jeg må tisse !!" "jeg må tisse nåååå!" . hvorpå han svarer høyere "What the fuck are you saying? I cant understand ! " da våkna jeg, og "husket" at jeg hadde skreket at jeg måtte tisse. Her for ikke lenge siden skulle jeg overnatte hos søsteren hans fordi vi skulle på bytur. Jeg kjenner henne ikke kjempegodt, men vi er da venner og lik alder. Hadde drukket ganske tett hele kvelden og 30 min etter at jeg hadde sovna mens vi hadde en samtale, våknet hun at det romsterte rundt i hybelen hennes i mørket. Hun slo på lyset og der stod jeg og rotet rundt i smykkeskrinet hennes, og i skuffene. "What are you doing?!" ...jeg: I have to pee! where is that thing?" hun : What thing? Do you mean toiletpaper ? jeg : "nooo! the thing, you know! Come on !, jeg stod der visstnok med kryssede ben som småbarn gjør hvis de holder på å tisse på seg.. " .. hun : "everything you need is in the toilet". Jeg hadde sagt ok til det og gikk for å gå på do. Jeg kom tilbake etter 30 sek og sa jeg ikke fant doen og om hun kunne vise meg. Doen er rettutenfor hennes dør. Det viste seg at jeg hadde gått inn på lager-rommet. Kom meg iallefall på do, og gikk tilbake til hybelen uten å lukke døren, så alle hybelfolka kunne lett kommet inn. "Do you mind closing the door?" jeg : "no, because the other girl has to pee on it". og så sovna jeg. Gud bedre så flaut.. Husker ingenting fra det, men det var nok en blanding av full + gå i søvne ja. Jeg har tendens til at det handler om å tisse :| Endret 11. desember 2009 av Mir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ireneA Skrevet 11. desember 2009 #340 Del Skrevet 11. desember 2009 Ler så jeg griner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå