QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2013 #761 Del Skrevet 28. mai 2013 Når jeg sov natt til i går, hadde jeg sagt: Meg: Nå skal vi til byen, jeg skal til byen å kjøpe fiskekrok til pappa. H: Hvorfor skulle han trenge det, han er død? Meg: Han står ved innsjøen å venter. Han bruker bøtter i mellomtiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. mai 2013 #762 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg våknet av at mannen min lå så urolig, han svettet og kavet, lettere småstressa. Plutselig hiver han seg over meg og begynner en skikkelig brytekamp! Prøvde desperat å komme meg løs, men han er endel større enn meg, så hadde null sjans. Tilslutt hadde han fått meg over på magen, og han satt oppå meg og utbrøt et skikkelig krigsseiersbrøl. Han våknet etter ei stund, lettere fortumlet, og kunne fortelle at han hadde drømt at han var på fjelltur og ble overumplet av en bjørn som han måtte sloss med bare nevene med for å berge seg selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #763 Del Skrevet 28. mai 2013 Kompisen min ringte meg en gang midt på natten. Han er ganske sær og har en sans for humor som for mange er helt på viddene, så jeg trodde han bare tøyset. Han: Vi må redde isbjørnene! Meg: Ok, båten er klar i morgen. Han: Nei, vi må dra nå! Meg: Ok, kom da. Han: Nei, jeg kan ikke gå ut. Meg: Hvorfor ikke? Han: Da tar de meg! Meg: Isbjørnene? Han: Nei, nei, nei! *fortvilet* Meg: Hvem tar deg? Han: *ule som en ulv* Meg: Har du blitt en varulv? Han: NEIIIIIIIIII! *ule igjen* Meg: Hva faen? Han: Bolsjevikene kommer! Meg: Hæ? Han: Vi må dra og redde isbjørnene! Meg: *navn*, er du full? Han: MEN FOR HELVETE, BOLSJEVIKENE KOMMER, VI MÅ DRA OG REDDE ISBJØRNENE FØR JESUS TAR DEM! Så la han på. Anonym poster: b460119700886d2ade0809b98c40cf51 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 27. juli 2013 #764 Del Skrevet 27. juli 2013 Igår natt våknet jeg til min samboer som sier: "Jasså, så russekort er nark det også?" Han drømte visst at han snakket med en politimann... men hvordan russekort ble til narkotika vet jeg ikke. Vurdete å spørre han om vi skulle kaste lillesøsteren hans sitt russekort i do, itilfell politiet foretok en rassia. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 27. juli 2013 #765 Del Skrevet 27. juli 2013 Samboeren min er veldig opptatt av at vi ikke må gå sinte til sengs og at vi må si natta på en skikkelig måte. Han sovner bestandig 10 sek. etter vi har sagt natta og flere ganger bråvåkner han og spør "Har vi sagt natta?" "Har vi lagt oss?" "Nå har jeg våknet for å si natta!" Haha, egentlig veldig søtt :-) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 27. juli 2013 #766 Del Skrevet 27. juli 2013 Samboeren min er veldig opptatt av at vi ikke må gå sinte til sengs og at vi må si natta på en skikkelig måte. Han sovner bestandig 10 sek. etter vi har sagt natta og flere ganger bråvåkner han og spør "Har vi sagt natta?" "Har vi lagt oss?" "Nå har jeg våknet for å si natta!" Haha, egentlig veldig søtt :-) Søtt ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 29. juli 2013 #767 Del Skrevet 29. juli 2013 Først av alt vil jeg bare si for en fantastisk tråd! Har noen på lager jeg også, og dette er meg og ikke kjæresten. Natt til i går hadde jeg en drøm om at ungene var inne i skapet på soverommet, og ikke bare det, men det var en luke i skapet som gjorde at de hadde klatret langt inne i veggen. Og der satt de bom fast, så min jobb ble jo å redde dem ut av skapet. (det rare her er at jeg bare har ett barn, men i dette tilfelle var "alle ungene" inne i skapet) Dette tror jeg skjedde mens jeg var midt i mellom søvn og våken tilstand (noe som gjør at jeg husker store deler av dette), iallfall, jeg satt meg opp, flyttet stolen som var foran skapet, og begynte å romstrere inne i skapet og utenpå for å finne luka til veggen. Husker jeg banket å styrte og ble mer og mer frustrert over å ikke finne noen luke. Til slutt våknet kjæresten som lurte fælt på hva jeg holdt på med.. "Får ungene ut av skapet ser du vel!!" Så sier han "Jeg tror du drømmer nå.." Da hadde jeg bare svart at "Ja, jeg gjør vel det" Så hadde jeg lagt meg igjen.. En annen episode jeg kommer på skjedde for et par år siden da jeg var med exkjæresten min, og etter en fuktig natt på byen gikk vi å la oss. Midt på natta måtte jeg på do, og den daværende kjæresten min våknet å fant meg på vei inn i klesskapet hans.. Da han spurte meg hva jeg holdt på med, så var det en selvfølge at jeg skulle på do! Heldigvis fikk han fulgt meg inn på toalettet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 31. juli 2013 #768 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg våknet brått da sambo slengte seg over meg og holdt meg fast. Jeg ble redd og bare tenkte: hva er det som skjer??? Er det noe galt? ...Han trodde visst jeg holdt på å falle ned. Jeg ligger innerst i senga. Mot veggen. Alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 31. juli 2013 #769 Del Skrevet 31. juli 2013 Ja, jeg sa visst noe morsomt da samboeren min dro på jobb i morres(jeg har ferie), han kommer alltid for å si hadet, og i det han skal gi meg et kyss så hadde jeg visstnok sagt med ham at han måtte huske å ta med seg reinsdyra Neste jeg husker er at jeg våkner av at han har latterkrampe Jeg har også hatt mareritt en gang og begynt å kave og sparke, og så endt opp med å sparke ham i balla Da fikk jeg forbud mot å spise næringsrik mat(hadde spist salt lammekjøtt) rett før sengetid for jeg drømmer noe så inni helvete! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red Queen Skrevet 31. juli 2013 #770 Del Skrevet 31. juli 2013 Ikke så veldig spennende, men min snakker stadig til katten i søvne. Men det er ok, for katten snakker ofte til ham når hun vil ha kos også, uten å få svar hun heller. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noteknekk Skrevet 1. august 2013 #771 Del Skrevet 1. august 2013 Vi passet nylig hunden til foreldrene mine og han sov da på soverommet sammen med oss, på min side av sengen (på gulvet altså). Så våkner jeg av at hunden er rastløs og klar for å stå opp mens jeg ikke orker å stå opp helt enda, og blir da liggende å se på at hunden går over til samboers side av sengen for å vekke han ved å snuse ham i ansiktet. Dette ender da med at samboer, helt i ørske, enser at noe er i nærhetern av ansiktet og langer ut så hunden får et et slag midt i ansiktet. Kunne ikke annen enn å le, samt synes litt synd på hunden, det hele så veldig komisk ut. Var nok heldigvis ikke et særlig hardt slag, hunden så i alle fall ikke ut til å ta skade men var like blid og prøvde på ny å hilse på samboer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #772 Del Skrevet 1. august 2013 Han sovnet før meg, hørte i hvert fall tydelige sovelyder. Plutselig setter han seg opp og drar av meg dyna. "Kan jeg ta av trusa di?" "Nei? Og, sov ikke du?" "Ok." - legger seg ned og sover videre. Anonymous poster hash: ab872...6bd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #773 Del Skrevet 1. august 2013 Pulte min daværende kjæreste i munnen og hun våknet ikke før hun fikk ladningen. Gikk i søvne, naken i naboleiligheten (som heldigvis stod tom) for å finne en knapp som skulle få tilbake senga. Pisset på gulvet fordi jeg drømte at det var mandig. Drømte også at det var jordgulv. Jeg våknet først fordi jeg ble våt på leggene og det ble en logisk brist i hodet mitt. Slikt skulle jo ikke skje ;-). Prøvde å sprenge meg igjennom dodøra fordi jeg ikke skjønte hvor jeg var eller hvorfor den var låst. Og mye mye mer ;-) Anonymous poster hash: 07879...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 1. august 2013 #774 Del Skrevet 1. august 2013 Bestevennina mi sang nasjonalsangen i søvne ein gang, prøvde i alle fall :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akacia Skrevet 1. august 2013 #775 Del Skrevet 1. august 2013 Dette skjedde i går natt, og skremte meg godt før jeg endte opp på gulvet med latterkrampe. Jeg skulle legge meg rundt en time etter typen, og i det jeg kommer inn på soverommet klarte jeg å velte noe slik at typen ble urolig og begynte å røre på seg. Det var helt bekmørkt på rommet. Plutselig begynner han å lage noen rare lyder. Hørtes ut som en blanding av en kråke og jenta fra The Grudge. Så ble det tydeligere, og jeg hører at han sier "KA...KA....KAAA....KA...KA..." Forestill dere en ekkel gurglelyd... syns dette var ganske skummelt, men etter en god del flere "KA...KAAA....KA..." så avslutter han med: "KAAAA...KAAAK....KAAAAAKEEEE", etterfulgt av "nomnomnom". Holdt på å le meg i hjel! Typen våknet av dette og lo godt da han fikk høre om hva han hadde sagt. HAHAHHAHA! Dette minnet meg SÅÅÅ mye om Sean William Scott i Evolution. Kort film av den ene gangen han sier KA KA: http://www.youtube.com/watch?v=bPnbrcwNb60 Lengre film, men inneholder enda et klipp med KA KA (som egentlig er enda bedre): http://www.youtube.com/watch?v=f9_1eujdVpI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 2. august 2013 #776 Del Skrevet 2. august 2013 Denne er ikke helt gjort i søvne, men morsom likevel; Samboeren min kjøpte for en tid siden en gummihøne som ser ut som den er ribbet:P Minner veldig om en hundeleke som sier Squaaaak når du klemmer på den. En kveld hadde han lagt seg før meg, så når jeg kom for å legge meg hadde han jo selvsagt lagt den der i senga. Jeg kommer å slenger ned rævva og hører i mørket; Squaaaaaak! Så hører jeg samboeren min klukk-le ved siden av meg i halvsvime 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Famine86 Skrevet 4. august 2013 #777 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg døør av disse historiene! Hadde en venn på besøk som sovnet før meg. Akkurat da jeg begynte å få søvnen på øyet hørte jeg at han sa: "Hva? NEI! SVARTE FAEN!" og så begynte han å slå rundt med armene. Jeg satte meg forskrekket opp i sengen og spurte: "Hva er det?" "Nei, det var bare noen bier" svarte han og sovnet igjen. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å sove etter det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. august 2013 #778 Del Skrevet 4. august 2013 Vi sov begge to og jeg klarte å legge hånden min på låret hans i søvne. Jeg våkner av at han snur seg mot meg og begynner å tørrjokke meg på låret/inni hånda før han legger seg over meg og har sex med meg i søvne. Etter at vi begge har kommet så våkner han opp fortsatt stående på alle fire over meg og lurer på hva han gjorde der? Jeg svarer at "Var du ikke våken? Du har akkurat pult meg.." Hvor han da ser forskrekket på meg og sier "Gjorde jeg? Nå tuller du!" Forklarte han hva han hadde gjort, men ble aldri ferdig før han begynner å bite meg i armen og si "Jeg vil ha sjokoladee-eee" (Da hadde han klart å sovne igjen, selv med øya åpne) Jeg svarer at "Har vi sjokolade her da?" Hvor på han svarer "Skal DU gå på Esso å kjøpe sjokolade til meg?!" Og jeg svarer da "*navn*, klokka er FIRE på morgenen - jeg orker ikke gå på Esso nå!" Og da fortsetter han å bite meg i armen og si "mmm, sjokoladeee!" Der og da var det ikke gøy, for jeg trodde han var besatt eller noe. (pga måten han var på og snakket på) Men i ettertid er det morsomt å si det til han for begge ler godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. august 2013 #779 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Haha, mange morsomme!! I dag våknet jeg av at jeg hadde latterkrampe i søvne. Jeg husker at jeg drømte at mor falt ned fra en klippe, og rullet nedover dalen. Hva var så morsomt med det liksom? Stakkars mor Endret 5. august 2013 av LonelyAngel 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 6. august 2013 #780 Del Skrevet 6. august 2013 Drømte en gang at jeg skulle lære bort karate... Det var ikke spesielt godt å sparke storetåa inn i veggen for å si det sånn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå