Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har en liten dvergpinscher som sover med oss i sengen. En kveld våknet jeg av at kjæresten min hvisket navnet mitt flere ganger. Jeg reiste meg opp i sengen og ser han sitter helt nederst på kanten med beina i kryss og holder over dyna. Så ser jeg at det er noe som spreller under dyna og skjønner at det er hunden vår. Jeg spør han hva i all verden det er han driver med og da svarer han at han har fanget '' en liten en''. Jeg ba han slippe han, og da ble han skikkelig fornærmet :fnise: Så dro jeg dyna vekk og hunden vår spratt opp i fanget mitt og så forskrekket på kjæresten min. Da spurte han meg hvorfor jeg slapp den fri og at han hadde brukt lang tid på å fange den. Så sa jeg at han skulle gå å legge seg, da sa han ''åååhh'' så la han seg ned igjen og husket ingenting dagen etterpå.

Dævvver av latter :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne med en veldig skravlete sovende samboer. Ei natt våkna hun av at han satte seg brått opp i senga og begynte å riste i henne mens han ropte "Pass deg for bananstativet!! Bananstativet!!! PASS DEG!!!!" :ler:

Samme fyr har også "reddet" min venninne fra edderkopper, skumle menn og fallende møbler. Hun har alltid ei ny historie på lur når vi treffest :ler:

hahaha,bananstativet!Lurer på hva det er.

Anonym poster: 5ae1b9260aa216492d3c2415e34ded44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tanten min var liten, gikk hun mye i søvne. UTE! En gang våknet hun på trappa til han hun var forelska i, akkurat da hun var i ferd med å ringe på døra, midt på natta og iført nattkjole!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reist meg opp og begynt å snakke om en edderkopp. Noe sånt som "Den er jo ikke stor når man ser den fra den vinkelen, men om man ser nærmere, er den større enn mennesker. Vi må passe på å se den fra den vinkelen som gjør den liten" :gjeiper:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reist meg opp og begynt å snakke om en edderkopp. Noe sånt som "Den er jo ikke stor når man ser den fra den vinkelen, men om man ser nærmere, er den større enn mennesker. Vi må passe på å se den fra den vinkelen som gjør den liten" :gjeiper:

hahha,fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var morsomt i ettertid:

Har våknet flere ganger tidligere av at sambo har hatt konsert i bakenden, altså fjertet til den store gullmedaljen og nesten laget jordskjelv.

Men, en natt for ikke så lenge siden våknet jeg av noe helt, helt forferdelig. Jeg våknet rett og slett av den mest illeluktende fisen du kan tenke deg.

Våknet ikke av lyden, men av STANKEN...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

jeg fikk en gang en skikkelig irritert/oppgitt "ahh herregud skjerp deg a julie" av søstra mi :laugh:

haha.. jaja, skjerper meg jeg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par uker siden stod jeg opp tidlig og skulle ut.

Samboer som fremdeles sov hadde dagen før lånt busskortet mitt, og jeg fant det ikke igjen.

Gikk inn for å spørre han om hvor det var.

Jeg: Du! Busskortet mitt, hvor la det du det?

Han: Øhm....(pause).... det ligger i, i, i, øhm.....(pause)..... TRUSA DI!

Jeg: Tror jeg ville ha merket om det lå i trusa mi...

Han hadde sovnet midt i setningen og tydeligvis hatt en minidrøm om trusa mi..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bannet kraftig i søvne, og ga samboeren min, som lå vedsidnav meg, et slag...Det har vi bare ledd av i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekskjæresten min reiste seg plutselig opp i senga, fridde til meg, før han slapp en braker. da ba jeg ham legge seg ned og sove videre, noe som var helt greit.:-P

Selv har jeg hatt mareritt, og heldigvis ble dette tatt opp og vist meg dagen etter, ellers ville jeg ikke trodd det:

Jeg: -Jeg vil ikke bli brent!

Eks: -Men kjære deg, hvem er det som vil brenne deg?

Jeg: -KRISTIN HALVORSEN!

Mamma sa en gang da jeg snek meg inn etter en fest og hun sov på sofaen: Vi skal plukke gåsunger i morgen, vi! *Puh*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Nefertiti.

Bestekompisen min sover alltid i senga mi når han overnatter, og han snakker i blant i søvne. Sist gang han sov over:

Han: har du tenkt over?

Jeg: hæ? Hva da?

Han: man har marsipan....... Dypper det i sjokolade........ FÅR KONFEKT! :D

Haha! Lo godt da!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når broren min var yngre, våknet han midt på natta, for så å tisse i trappa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg en gang ba eksen min i søvne om å ikke komme under dynen igjen fordi hun hadde snø med seg.

Anonym poster: b77ade07160966c0f2d6bfdc80f89ae1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eks-kjæresten min snakket albansk i søvne.. Om det var morsomt eller ikke vet jeg ikke siden jeg ikke forstår, hehe ;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt en sexdrøm, og hadde vistnok stønnet og pustet tungt i søvne. Da jeg våknet så sambo på meg med et lurt glis, og spurte om jeg hadde sovet godt. litt fortumlet svarte jeg ja, hvor han så svarer "Ja det hørtes ut som du hadde det fint hvertfall. Men jeg tok deg på musa mens du sov, og du er ikke våt så han gubben i drømmen din kan ikke ha gjort så bra en jobb ;)" Vi hadde ikke vært kjærester så lenge da, kan tro vi har ledd mye av den siden :P:laugh:

Anonym poster: 762ce670415149d890a7fa24958a334d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk høre i natt at jeg har dårlig humor.

Sambo: *mumle* dårlig humor.

Meg: Hvem har dårlig humor?

Sambo: Du.

Meg: Å? Hva slags dårlig humor da?

Sambo: Om slaver og sånn.

)): Har da aldri dratt en vits om slaver.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av forholdet var min kjære veldig aktiv i søvne.

Kjæresten sov søtt, og jeg var akkurat på tur inn i drømmeland.

Han: Få sjå på hendern din..

Meg: hæ?

Han:FÅ SJÅ PÅ HENDERN DIN!

Meg: På hendern min?

Han: Nei, no går d bra..

Meg: åja..? - rett etterpå ligger han og "skrur" håndleddet mitt..

Og så var det den gangen vi spoona. Han lå skikkelig godt inntil meg, og jeg koste meg som bare det. "MEN FAEN DA!" skriker'n inn i øret mitt før han sover videre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Jeg tror jeg var 4-5 år. Vi var på ferie i København tidligere på kvelden så var det en som ble knivstukket utenfor hotellet, jeg så dette i vinduet.På natten så reiste jeg meg opp i senga strekte ut en arm og sa jeg skal hjelpe deg jeg.

2. En venn av pappa var med oss på ferie til København. Han løp ute i korridoren kliss naken i søvne..

3. Hunden sov i sengen, plutselig så våknet jeg av den lå på gulvet og pep. jeg har da på en eller annen måte kasta den ut av senga.. Etter dette så har alltid hunden ligget på forsiden av samboeren min eller til nød med ryggen til meg. :fnise:

4 Denne er litt flau men det er ofte jeg våkner med at jeg har hånda nede i trusa. Eller i samboeren sin :sjokkert: .. Så jeg tør aldri sove med noen andre enn samboeren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min snakker i søvne, og forteller alltid om drømmene han har, og blir såå frustrert når jeg ikke forstår hva han mener.

Av og til drømmer han skumle ting, og kan finne på å sette seg opp i senga og si ting som gir meg mareritt.

Eksempel:

Han setter seg opp i senga midt på natta

"hvem er hun jenta?"

"Hæ? Hvilken jente?"

"Hun som står der"

Så legger han seg ned, og når jeg skrekkslagent vekker ham, blir han irritert fordi han ikke skjønner hva jeg snakker om

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...