Gjest Crow Skrevet 14. september 2012 #701 Del Skrevet 14. september 2012 Før hadde jeg og samboern en seng på 180 - så det var godt med plass. En natt begynte han å presse meg lenger og lenger mot kanten av senga. Jeg dyttet tilbake, men han flyttet seg ikke. Til slutt lå jeg helt klemt inn i veggen. Klarte ikke å sovne når jeg lå så trangt, så jeg klatret over han og la meg på andre siden. Resten av natten fikk jeg fred, men det ble en brutal oppvåkning neste morgen - når han slo etter vekkeklokka klarte han å plassere albuen midt i nesa mi. Jeg våknet med et hyl, og til trøst fikk jeg bare en "hvorfor ligger du der?" Han fikk en ekstra morgengretten dame den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 15. september 2012 #702 Del Skrevet 15. september 2012 Dette sa han i natt "De 7 jomfruene er MINE! MINE!!!!!" 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunaa Skrevet 15. september 2012 #703 Del Skrevet 15. september 2012 kjæresten min kom inn til meg for å gi meg et kyss før han gikk på jobb en fryktelig tidlig morgen. Etter han hadde kysset meg så hadde jeg pluttselig sagt: Nei!! -så begynte jeg å le!!... For så å si:Jooooo, kaaaaaaanskjeeee..... og så smilte jeg fornøyd... hehe- en annen gang hadde jeg vert helt febrilsk rundt i sengen. Akkuratt som om jeg leitet etter noe. Plutselig utbryter jeg: ÅÅååååjaaaa!! så er visst jeg som er utagerende drømmer her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. september 2012 #704 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg hadde ristet i en kjæreste og sagt: "Det lukter brann her. Politiet kommer snart". Han hadde ikke fått sove på et par timer etter det hehehe. Tror han hadde sjekket om det faktisk var brann også. Endret 15. september 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2012 #705 Del Skrevet 15. september 2012 Kjæresten min pleier ikke å snakke i søvne, er jeg som oftest sier noe. Men en gang vi lå i sengen og snakket sammen, så hadde han visst sovnet uten at jeg la merke til det Meg: "sorry!" (Jeg kom litt hardt borti armen hans og ville bare unnskylde meg" Han "det går fint, det er jo så mange forskjellige farger" Meg: ????? "hva mener du kjære?" Han: "ja! Det er jo så mange farger å velge mellom" og så våkner han og ser på meg som ser ut som et stort spørsmålstegn. Han hadde visst drømt om bunaden til søsteren (?) og hvilke farger som hadde passet best til den. Gjett om jeg lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 15. september 2012 #706 Del Skrevet 15. september 2012 HERLIG TRÅD! Da min forlovede var liten guttunge trasket han ned i stua midt på natta, åpnet døra til fryseboksen og tissa i den... Noen år senere hadde jeg en merkelig samtale med min kjære, midt på natta igjen: Jeg står opp av senga. Han: Hvor er armen min? Jeg: HVA? Han: Hvor er armen min? Han setter seg opp i senga og holder den ene armen på den andre. Han: Armen min er borte! Jeg: Hva er det du snakker om!? Armen din er der, du holder på den! Han: Nei, den er borte, hvor er armen,... Så våkner han og mumler at armen sov. Dette var FØR den reklamen som gikk på tv med de barbiedukkene og han ene mister beinet. Dere kan tro jeg lo godt hver gang den reklamen gikk! Jeg, derimot, jeg våknet en gang av at jeg skiftet lyspære... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 16. september 2012 #707 Del Skrevet 16. september 2012 Ikke kjæresten, men broren hans... Han brukte å stå opp midt på natta i bare trusa, kle på seg dongerijakken og gå ut på trappa og tisse i søvne. Som liten hadde han brukt å tisse i både skuffer og søppelbøtter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 18. september 2012 #708 Del Skrevet 18. september 2012 Typen min røyste seg brått opp i senga og gjekk rett bort til hunden min og sa: Hadebra jenta mi, no må eg kle på meg. (klappa hunden i fjese og sa) Trur du må barbere deg. Hunden er en gutt, å han skulle tydligvis snakka om meg. Hahaha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. september 2012 #709 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt, iht. Kvinneguidens regler. Det var bare et "dytteinnlegg", forresten. Rainbow81, mod Endret 20. september 2012 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XMelissax Skrevet 16. oktober 2012 #710 Del Skrevet 16. oktober 2012 Vi har en liten dvergpinscher som sover med oss i sengen. En kveld våknet jeg av at kjæresten min hvisket navnet mitt flere ganger. Jeg reiste meg opp i sengen og ser han sitter helt nederst på kanten med beina i kryss og holder over dyna. Så ser jeg at det er noe som spreller under dyna og skjønner at det er hunden vår. Jeg spør han hva i all verden det er han driver med og da svarer han at han har fanget '' en liten en''. Jeg ba han slippe han, og da ble han skikkelig fornærmet Så dro jeg dyna vekk og hunden vår spratt opp i fanget mitt og så forskrekket på kjæresten min. Da spurte han meg hvorfor jeg slapp den fri og at han hadde brukt lang tid på å fange den. Så sa jeg at han skulle gå å legge seg, da sa han ''åååhh'' så la han seg ned igjen og husket ingenting dagen etterpå. Herregud, lo så jeg grein nå! hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 16. oktober 2012 #711 Del Skrevet 16. oktober 2012 Kjæresten min sovner mye fortere enn meg. Det gjorde han i går også, og akkurat i det jeg holdt på å sovne selv hørte jeg en ond latter ved siden av meg: moahahaha! Lurer på hva han gjorde i drømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 16. oktober 2012 #712 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har blitt fortalt at jeg småprater i søvne. Heldigvis sier jeg visst bare søte ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orgazmo Skrevet 16. oktober 2012 #713 Del Skrevet 16. oktober 2012 Fikk meg en kraftig kilevink av en ex ei natt. Hadde da ligget og sexstønnet og høylytt priset min forrige ex' sugekvaliteter. Jadda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. oktober 2012 #714 Del Skrevet 17. oktober 2012 om dere har smarttelefon så må dere laste ned en eller annen app som tar opp lyd når dere sover, jeg snakker som en foss i søvne og det er like artig hver morgen å høre igjennom. I firetiden i natt snakket jeg om at verandaduken måtte vaskes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 17. oktober 2012 #715 Del Skrevet 17. oktober 2012 om dere har smarttelefon så må dere laste ned en eller annen app som tar opp lyd når dere sover, jeg snakker som en foss i søvne og det er like artig hver morgen å høre igjennom. I firetiden i natt snakket jeg om at verandaduken måtte vaskes *laster ned* Har alltid fått høre at jeg snakker i søvne, men ingen vil si hva jeg sier. Endelig får jeg vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 17. oktober 2012 #716 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hva heter den appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 17. oktober 2012 #717 Del Skrevet 17. oktober 2012 Det finnes flere apper som gjør dette. Jeg har en som heter Sleepasandroid som er for..........android. Men det finnes sikkert epleversjoner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 17. oktober 2012 #718 Del Skrevet 17. oktober 2012 Den jeg lastet ned heter Sleep Talk Recorder og er gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #719 Del Skrevet 17. oktober 2012 Haha, dette må dere virkelig bare prøve: last ned appen Sleep talk! Den registrerer lyder, deriblant hver gang noen i senga snakker i søvne. Jeg lo godt da jeg hørte meg selv klart, og tydelig bestille noe fra Nelly i natt ( det var diskusjon om dette i går kveld:)). Lykke til! Anonym poster: 278e497882218022f4e27ec9e74e6e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2012 #720 Del Skrevet 17. oktober 2012 Åååå.. Så nå at det stod over her, beklager! Anonym poster: 278e497882218022f4e27ec9e74e6e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå