Gå til innhold

Sexleketøy og singel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg spurte min elskerinne om hun hadde sexleketøy sa hun følgende: Alle single jenter har vel et leketøy liggende...iallefall har alle venninnene mine det.

Stemmer denne utbredelsen? At det er unntaket som ikke har sexleketøy??

Videoannonse
Annonse
Gjest Ada Blûe
Skrevet

Jeg klarer meg svært fint uten, i hvert fall ;).

Skrevet

Jeg har klart meg uten noen år, men har akkurat gått til innkjøp av en vibrator, det ga mersmak for å si det sånn :lur:

Gjest Ada Blûe
Skrevet
:lur: Det kan jeg egentlig tenke meg det gjør...Jeg hadde sikkert syntes det jeg også.
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg klarer meg svært fint uten, i hvert fall ;).

Never change a winnerteam :fnise: Er en fornøyd, hvorfor forandre?!

Skrevet

Har leketøy, men er i forhold!

Men hadde da jeg var singel og, men det ble kastet etter at jeg gikk inn i forhold, så har vi kjøpt leketøy sammen etter det :lur:

Gjest Gjest
Skrevet
Har leketøy, men er i forhold!

Men hadde da jeg var singel og, men det ble kastet etter at jeg gikk inn i forhold, så har vi kjøpt leketøy sammen etter det :lur:

Krever vel mot eller en kjempeelsker for å kaste et velfungerende :gjeiper: sexleketøy

Skrevet

Jeg har da et sexleketøy liggende, men jeg kjøpte det i mitt siste forhold. Det var ikek noe jeg trengte bare fordi jeg var singel :P

Skrevet
Krever vel mot eller en kjempeelsker for å kaste et velfungerende :gjeiper: sexleketøy

Det sa du det. Kjemeelsker :lur:

Og det var egentlig på tide å bytte den ut :sjenert:

Gjest Infralove
Skrevet

I jentebladet mitt stod det at 20% av damene har sexleiketøy. Det kan virke som om disse 20% befinner seg på KG.

Skrevet

Jeg hadde en sånn rosa dings. Men jeg forsto aldri vitsen med den. Når har den blitt pynt i bokhylla til noen andre.

Skrevet
Jeg hadde en sånn rosa dings. Men jeg forsto aldri vitsen med den. Når har den blitt pynt i bokhylla til noen andre.

Hihi, støvsamler ja... :fnise:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg har et godte-skap, men bruker ofterere ikke no...

Skrevet

Nope, men jeg er ganske heldig som nærmest ikke tenker på sex når jeg er singel og uten en fast partner... men når jeg har en partner deriomot! Da tar jeg igjen for den tapte tiden! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...