Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Da jeg spurte min elskerinne om hun hadde sexleketøy sa hun følgende: Alle single jenter har vel et leketøy liggende...iallefall har alle venninnene mine det. Stemmer denne utbredelsen? At det er unntaket som ikke har sexleketøy??
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Jeg klarer meg svært fint uten, i hvert fall .
Hinata Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har klart meg uten noen år, men har akkurat gått til innkjøp av en vibrator, det ga mersmak for å si det sånn
Gjest Ada Blûe Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Det kan jeg egentlig tenke meg det gjør...Jeg hadde sikkert syntes det jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg klarer meg svært fint uten, i hvert fall . Never change a winnerteam Er en fornøyd, hvorfor forandre?!
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Har leketøy, men er i forhold! Men hadde da jeg var singel og, men det ble kastet etter at jeg gikk inn i forhold, så har vi kjøpt leketøy sammen etter det
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Har leketøy, men er i forhold! Men hadde da jeg var singel og, men det ble kastet etter at jeg gikk inn i forhold, så har vi kjøpt leketøy sammen etter det Krever vel mot eller en kjempeelsker for å kaste et velfungerende :gjeiper: sexleketøy
TrineMarie Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har da et sexleketøy liggende, men jeg kjøpte det i mitt siste forhold. Det var ikek noe jeg trengte bare fordi jeg var singel
Amalie_85 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Krever vel mot eller en kjempeelsker for å kaste et velfungerende :gjeiper: sexleketøy Det sa du det. Kjemeelsker Og det var egentlig på tide å bytte den ut
Gjest Infralove Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 I jentebladet mitt stod det at 20% av damene har sexleiketøy. Det kan virke som om disse 20% befinner seg på KG.
Gjest Pax Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde en sånn rosa dings. Men jeg forsto aldri vitsen med den. Når har den blitt pynt i bokhylla til noen andre.
Hinata Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde en sånn rosa dings. Men jeg forsto aldri vitsen med den. Når har den blitt pynt i bokhylla til noen andre. Hihi, støvsamler ja...
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har et godte-skap, men bruker ofterere ikke no...
IloveNY Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Nope, men jeg er ganske heldig som nærmest ikke tenker på sex når jeg er singel og uten en fast partner... men når jeg har en partner deriomot! Da tar jeg igjen for den tapte tiden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå