Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Vet ikke helt om dette passer inn her, men jeg må få det ut!

Jeg har begynnt å få stikk! :x Myggestikk Aktige som klør.. har noen på bena, og noen på armene! Har insektene begynnt å komme allerede??

Jeg blir veldig fort stukket! Har nok populært blod :wink:

Men lurer egentlig på om noen av dere har blitt stukket enda i år??

Og er det noe man kan gjøre, utenom å kline seg inn med stinkende myggolje o.l.?? (for å "forebygge" altså)

Bradshaw

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa.. Jeg tror mygga har kommet. Hørt flere som sa "Nå er det sommer, jeg har fått det første myggstikket"

Du kan spise hvitløkstabletter/eller mye hvitløk.(Tablettene er uten lukt)

Mygg liker ikke hvitløk :)

Skrevet

Jeg har fått myggestikk, og har møtt mange feite ekle mygg allerede.

Skrevet

Jeg har også fått muggstikk. Har et stort et på ene fingeren og det kløøør! Mygg liker ikke eukalyptus heller.

Skrevet

Takk... skal prøve ut hvitløkstabletter og eukalyptus...

Jeg har nå tre stikk... au :sinnatagg:

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet

Hei alle,

Jeg har testet et myggmiddel som heter Siste Stikk og det fungerer

kjempebra :) Det slutter å klø på noen få sekunder!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er avhengig av Eurax på sommerstid :)

Hvis det er mange små tett ved siden av hverandre kan det jo være slike loppestikk. De klør helt sinnsykt!

Skrevet

Du kan jo få stikk hele året da,så trenger jo ikke være mygg. Ser at innlegget er postet i mai,men svarer likevel;)

Du har jo husedderkopper,dem biter/stikker på en måte så det blir lignene på myggstikk,noen reagerer ikke på dette i det hele tatt,mens andre regerer skikkeli på det og holder på å klø seg i hjel. Dette skjer meg som oftes ¨på vårpartie. Men det er jo ikke så usansynelig at du fikk myggstikk så tidlig heller hvis dere har hatt en knall vår som her jeg bor:) En av grunnen til at du får lett stikk kan være for at du har søtt blod(nei tuller ikke:P ) Jeg lo da legen fortalte dette til meg :sol:

Skrevet

Isj, kanskje det jeg snakker om er husedderkopper da? De små stikkene? Har fått dem på våren jeg også, og de klør noe vanvittig! Fram med støvsugeren, jeg har noia for edderkopper! ;)

Skrevet

hehe... ja da er vi to,det gjør meg ngenting at de er ute,men inne trenger de ikke å være :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...