Gjest natasha i.i Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 Er det noen som har erfaringer med flyttebyråer i Oslo, eller som vet om et bra et? Jeg må leie inn et firma for å flytte, og setter stor pris på tips og råd i den forbindelse.
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #2 Skrevet 13. mai 2003 Søk på www.kvasir.no Jeg fant mange der når jeg skulle flytte.
Junebug Skrevet 13. mai 2003 #4 Skrevet 13. mai 2003 Briskeby flyttebyrå - brukte det da jeg flyttet og er veldig fornøyd med dem.
Gjest Vega Skrevet 13. mai 2003 #5 Skrevet 13. mai 2003 Nofi Lagerutleie og flyttebyrå (eller var det motsatt). Hjelpsomme, og ikke spesielt dyre.
Gjest natasha i.i Skrevet 14. mai 2003 #6 Skrevet 14. mai 2003 Takk for svar - skal ringe de nevnte og høre litt ang. pris etc.
Gjest Poirot Skrevet 14. mai 2003 #7 Skrevet 14. mai 2003 Dere som svarte: kan dere ikke fortelle om pris'a? Jeg og min kjære HHHAAATTTEEERRR å¨flytte, og vurderer å bruke større summer på et byrå neste gang. Noen jeg kjenner måtte selv hjelpe til, kan dette være riktig'a? Er jo derfor jeg vil betale for å få det gjort, jo!
Gjest *Lisa* unplugged Skrevet 14. mai 2003 #8 Skrevet 14. mai 2003 Vi brukte http://www.a1adamstuen.no/ De kom best ut på pris av min lille ringerunde, ihvertfall. Flyttebyrå er drømmen! Det er verd hver krone å slippe å slite ut seg selv og venner på å bære. Om du hjelper til litt selv blir det jo billigere (de fleste byråer tar timepris), men det velger du helt selv. Den beste hjelpen du kan bidra med er å pakke fornuftig og merke alt godt. Prisen kommer an på hvor mange mann du skal ha, så det beste er å ringe dem og spørre. Hvis du forteller dem hvor mye det er, etasjer/heis etc, så foreslår de antall flyttefolk og gir deg en timepris. (Husk at den er uten moms) Vi betalte omtrent 800,- + moms per time for 3 mann og bil. *Lisa*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå