Gjest Casey Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg forstår ikke helt snikreklamen for et kostholdsprodukt bare fordi hun har kuttet ut et par matvarer (ost og yoghurt). Det som kostholdstablettene gir henne kan hun jo bare hente fra matvarer.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Intervju med Brit Elisabeth Haagensli Nå må du se hvem som har lagt ut reklamen. Dette er et produkt hun får betalt for å reklamere for. eg så henne,men to str på 30 dager, halloooooo??? ringer det ingen bjeller her? En del kjendiser ereklamerer både for det ene og det andre,men bruker ikke produktene selv. om de er så bra...?? noen gjør alt for penger...
Gjest H Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Skjønner skepsisen her... enda ett nytt slankepodukt! Men jeg gikk rett på, som mange som sliter litt med vekten vil gjøre.. og dette fungerer faktisk.. Gikk ned 4 kg og 5 cm rundt midjen, uten og forandre kosthold i det hele tatt.!! Kjenner flere som har prøvd, og alle er meget fornøyd:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå