Gjest Gjest_meg Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Ser at det ofte skrives om en stil som kalles Shabby chik (eller noe sånt), kanskje bare meg som ikke er helt oppdatert, men hva slags stil er dette??
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ser at det ofte skrives om en stil som kalles Shabby chik (eller noe sånt), kanskje bare meg som ikke er helt oppdatert, men hva slags stil er dette?? Stilen har vært veldig populær det siste året. Gammeldags (tenk: bestemors) stil. Veldig mye hvit basert med innslag av pastellfarger. Typisk for Shabby Chic er alle møbler har et veldig slitt utseende. Rachel Ashwell er regjerende verdensmester på stilen. Sjekk ut bøkene hennes på nettet. Da skjønner du hva det hele går ut på. Personlig syns jeg stilen er en trend som man går fort lei av. Å kjøre den stilen krever at du har gjennomført det i hele huset og har rette type hus til det. Ser jo idiotisk ut med Shabby chic i en blokkleilighet eller rekkehus. Da bør man ha den gode, gamle Sveitservilla'en for interiøret kommer til sin rett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå