Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Huff, jeg trenger bare å få sagt det. Vi har pusset opp i snart ett år, og vi blir jo ALDRI ferdige. I tillegg er det helt håpløst å samarbeide med håndverkere, de klarer aldri å bestemme seg, det ene øyeblikket er en idé vi kommer med kjempegod, det andre øyeblikket er det det dummeste de har hørt!

Jeg er så sliiiiiiiiten, og skulle bare ønsker at alt ordnet seg NÅ. Men slik er det ikke.. Nå kommer det snart en rørlegger og elektriker hit og skal ordne med lys på badet, og pga at rørleggeren misforstår og ikke husker hva vi avtaler osv har vi endt opp med den løsningen vi syns minst om. Og så klart, han har nesten gjort den ferdig og var på vei ut hit, så vi klarte ikke si nei. Vi får vel bytte ut den stygge lampen om noen måneder når pengene strekker til.

I tillegg er det alltid diskusjoner med sambo, hva er fint? Hva er ikke fint? Hva er for dyrt? Hva er for billig? Skal vi ta råd fra håndverker? Skal vi også høre på ham når det kommer til design? Eller skal vi følge magefølelsen?

Luksusproblem luksusproblem, jeg vet det. Trengte bare å få utløp for noen følelser og tanker rundt dette. Føler meg litt død innvendig bare jeg tenker på oppussing. (Og dette som pleide å være min store hobby!).

Videoannonse
Annonse
Gjest Evine
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen ..

Vi pusser også opp endel rom i disse dager. Selvom vi har folk til å gjøre det største, så er det et puslespill å få alt til å gå i hop. Passe på at rørlegger, tømmermann, fliselegger, maler og elektriker kommer akkurat når de skal.

Heldigvis så er jeg en veldig flink administrator .. og har funnet ut at egentlig så burde jeg jobbe med dette til daglig .. for etterhvert så har jeg blitt en racer til å organisere :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord - vi setter i gang med oppussing av et stort hus nå i helga. :fnise:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Oppussing er jo egentlig veldig morsomt, men man blir litt gal av alle menneskene som skal involveres for å få gjort så lite :) Jeg tror at når vi er ferdige kommer jeg til å ha 5 år hvor jeg KUN skal fokusere på tilbehør.. Orker ikke flere store omveltninger, jeg er litt for sårbar til å takle dette :gjeiper:

Med kjøkkenet skal vi få hjelp av en fetter av meg, og han monterer kjøkken så han kan vel få gjort det meste.. Men vi må fortsatt ha hjelp av rørlegger til å sette vann til den nye vasken og av elektriker til å få nye stikkontakter.

Kjenner jeg blir litt sliten bare av å tenke på det, og dette kommer nok igang først til våren.

Kanskje jeg burde startet en oppussingsblogg eller noe, for å få utløp for alle disse følelsene! :ler:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Om noen faktisk vil høre på sutringen min vet jeg ikke :gjeiper:

Men, nå er de ferdige på badet og det er veldig deilig! Det er jo det med oppussing at det alltid er verdt det til slutten.. Dette til tross for utgifter, krangling, salte tårer, oppgitthet og ikke minst all organiseringen og tiden det tar.

Men, endelig et bad vi kan kose oss på! Det har vi lengtet etter lenge! :)

Gjest Evine
Skrevet

Gratulerer med nytt bad .. :)

.. ser virkelig fram til vi kan ta vårt nye bad i bruk.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Ingenting er deiligere :) Det er verdt det nå, heldigvis!

Lykke til med oppussingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...