Gå til innhold

Tannregulering når man har bro?

Fremhevede innlegg

Gjest Broen
Skrevet

Jeg lurer på om det er mulig å bruke tannregulering når man har en bro? Jeg er voksen og er så misfornøyd med mine skjeve tenner, jeg har lyst til å gjøre noe med de. Hvilke andre alternativer finnes det? Noen som vet hva det kan koste?

Er det noen andre her som har gjort noe med sine tenner i voksen alder og som har erfaringer å dele. Jeg er 35 år.

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er kanskje et svar du ikke er ute etter, men snakk med en kjeveortoped. Det eneste rådet jeg kan gi deg er å gå til en annen tannlege om du ikke er fornøyd med svaret fra den første. Altfor få gjør det.

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å oppsøke en kjeveortoped og la h*n ta en titt på tannstillingen og broen din. I dag er det meste mulig og det er mange måte man kan feste reguleringen på.

Jeg har selv regulering og har hatt den i nærmere 2 år nå, jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, selv om det går noe sent og jeg til tider er møkk lei hele reguleringen :lol:

Gjest wondrer
Skrevet
Det beste du kan gjøre er å oppsøke en kjeveortoped og la h*n ta en titt på tannstillingen og broen din. I dag er det meste mulig og det er mange måte man kan feste reguleringen på.

Jeg har selv regulering og har hatt den i nærmere 2 år nå, jeg angrer ikke på at jeg gjorde det, selv om det går noe sent og jeg til tider er møkk lei hele reguleringen :lol:

Hei!

Hva slags regulering har du? Synlig eller "usynlig?" Hva betaler du for den?

Glad for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...