Gå til innhold

Urter for stoffskiftet?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ny her, og lurer på om noen vet om det finnes noen urter/naturprodukter som kan ha positiv invirkning på stoffskifte problemer (lavt stoffskifte)? Selvfølgeli i tilegg til medesin, ikke alene.

Tuuuusen takk! :sol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Leste i et ukeblad om ei som brukte pure planet spirulina og da ikke trengte medisiner.

Skrevet

Jeg tar spirulina, men våger ikke å stoppe med medisiner. Hvis det var så enkelt som å ta et tilskudd, ville nok mange ha kastet medisinen på havet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tar spirulina, men våger ikke å stoppe med medisiner. Hvis det var så enkelt som å ta et tilskudd, ville nok mange ha kastet medisinen på havet.

Det er klart at det betyr ikke at alle kan kaste medisinene. Det finnes vel gjerne forskjellige grader av lavt stoffskifte også. Men denne dama tror jeg ikke hadde begynt med medisin enda, og hadde nok avklart med legen at det ikke trengtes heller etter at hun begynte med spirulina.

Skrevet (endret)

Hei,

Man kan ha funskjonelt lavt stoffskifte selv om det ikke synes på legenes blodprøver. Da må man sjekke symptomer og måle temperaturen om morgenen over en periode. Flere jeg kjenner med lavt stoffskifte bruker Armour Thyroid og er godt fornøyde. Her kommer info om det:

Thyroid decline affects every cell in our body, resulting in a wide range of problems.

The thyroid gland is an endocrine gland located just under the Adam's apple in the throat. It secretes a hormone into the bloodstream called thyroxine, which controls the body's metabolism, the rate at which the body burns calories for energy.

Innlegget er endre iht KGs regler om kopiering.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...