Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #21 Skrevet 4. juni 2009 Har du muligheten, så klag. Du har ingenting å tape på det. Jo, karakteren trenger ikke gå opp, den kan faktisk gå ned også.
Saeria Skrevet 4. juni 2009 #22 Skrevet 4. juni 2009 Ja, det kan den, men da har en i hvertfall prøvd. Desstuten er det for sent for ts nå. Eksamen var i fjor.
Cumulus Skrevet 4. juni 2009 #23 Skrevet 4. juni 2009 Ja, det kan den, men da har en i hvertfall prøvd. Desstuten er det for sent for ts nå. Eksamen var i fjor.
Gjest Gjest_Missy_* Skrevet 12. juni 2009 #24 Skrevet 12. juni 2009 Dette skjedde med meg også Jeg trodde jeg kom til å få 4 eller 5 , jeg var også sistemann, så når alle andre ble ferdig sa de at de fikk 5 osv . Da det ble enderlig min tur sa de at jeg fikk sterk 3! Jeg er så missfornøyd og sint
AnAnAss Skrevet 13. juni 2009 #25 Skrevet 13. juni 2009 Hvilken karakter har du i dette faget på skolen? Hva så læreren din? Jeg opplever ofte at muntlig karakter blir feilvurdert. Sensor er bare ett menneske, ikke en robot som kan gi 100 % objektiv dom
attegløyma Skrevet 13. juni 2009 #26 Skrevet 13. juni 2009 Ingen kan klage på muntleg eksamen når dei har gått frå rommet. Case closed, end of discussion. Ikkje på noko nivå, frå ungdomsskulen til universitetet. Eg har vore sensor mange gonger, og har skuffa mange unge menneske. Presentasjonen tel også på muntleg eksamen, ikkje berre kva ein seier, men korleis ein seier det. Korles ein sel seg sjølv. Og å kunne reflektere og trekke parallellar til dagsaktuelle hendingar er alfa omega for å nå noko som helst over 4 i samfunnsfag.
ninuska_ Skrevet 13. juni 2009 #27 Skrevet 13. juni 2009 Man kan klage - men det vil ikke føre noen vei. Det er ord mot ord - og læreren sitt står sterkere.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. juni 2009 #28 Skrevet 13. juni 2009 Man kan klage - men det vil ikke føre noen vei. Det er ord mot ord - og læreren sitt står sterkere. Det stemmer ikke - man har ikke klagerett ved muntlig eksamen, såfremt det ikke er begått formelle feil. Hvis en klage på det formelle tas til følge, vil man vel få ny eksamen, ikke ny karakter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå