Gjest ts Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hei, jeg er ei jente på 16 år som har hår rundt brystvortene... Er det vanlig? Jeg har alltid hatt dun, men har også hatt et par svarte, "lange" hår som jeg nappet bort, men det virker som det bare gjorde det værre.. nå har jeg ihvertfall 10 sånne på hvert bryst... Er det noe jeg kan gjøre med det, som ikke koster mye penger? Er det vanlig å ha sånn eller syns gutter at sånt er ekkelt?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja, det er helt vanlig, veldig mange har dette. Jeg fikk det når jeg var atten, og har ennå ikke funnet noe som fjerner det permanent. Jeg prøvde laser, men dette kostet 1000 kr gangen og viste seg å ikke være så effektivt. Det verste er at det ser ut som om det blir fler og fler ettersom man blir eldre. Jeg vil gjette på at jeg har ca 20 på hver. Jeg vet ikke hva gutter syns om det, men vil tro de synes det er like ekkelt som oss... Jeg bruker å nappe det etter mensen, da har de fått vokse i fred en uke og du får tatt alle på en gang.. Ikke kjekt dette men man får desverre ikke deket det gjennom lege heller....
Gjest annen Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har også en del svarte hår rundt brystvorten, og har ingen annen forslag enn å fjerne hårene med jevne mellomrom om de plager deg. Jeg fikk de først i begynnelsen av tjueårene. Er 31 nå og ingen av mine faste kjærester har brydd seg noe om hårene som er der. De har synes det er fjasete at jeg er så opptatt av hår på kroppen. Så det er min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå