Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Syntes det er så vanskelig med disse kleskodene.

Jeg skal på intervju for en jobb i Ticket, der man selger reiser veit dere (på kjøpesenter). Men hva kan jeg ha på meg?

Setter pris på alt av råd og tips, også hvis dere har noen formeninger om noen spørsmål jeg kan tenke litt over før jeg kommer dit, eller hva som helst annet dere måtte ønske å dele med meg :jepp:

Lurer forresten på en liten ting til (som jeg ønsker at flest mulig svarer på..)

Jeg jobber nå som servitør ved siden av studiene, men har jobbet 2,5 år og drømmer om å skifte beite. Har forstått det slik at den nye jobben eventuelt vil betale litt mindre. Men erfaringen er ihvertfall god å ha da..

Spørsmålet mitt da er: jeg ønsker senere å jobbe innen rådgivning, saksbehandling, papirarbeid, litt mennesklig kontakt m.m

Er reisebyråd jobben mer relevant sånn erfaringsmessig da, eller blir det hipp som happ??

Tusen takk kjære jenter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rosin
Skrevet

Hvis jeg skulle i tilsvarende intervju, ville jeg tatt på meg noe draktlignende. Dersom du ikke har ett sett som hører sammen, kanskje draktskjørt, pen topp og kardigan eller annen jakke.

Jeg vet ikke hva du utdanner deg til, eller hvilken type jobb du vil ha (rådgivning kan være så mangt), men syns jo umiddelbart at ticket-jobben virker gunstig å ha på CV i tillegg til den jobben du har. I ticket-jobben blir det sikkert mer papirarbeid, og du må være strukturert. Mens i servitøryrket er du sikkert vant til dels stress. Hvis du får ticket-jobben, ville jeg ha takket ja.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis jeg skulle i tilsvarende intervju, ville jeg tatt på meg noe draktlignende. Dersom du ikke har ett sett som hører sammen, kanskje draktskjørt, pen topp og kardigan eller annen jakke.

Jeg vet ikke hva du utdanner deg til, eller hvilken type jobb du vil ha (rådgivning kan være så mangt), men syns jo umiddelbart at ticket-jobben virker gunstig å ha på CV i tillegg til den jobben du har. I ticket-jobben blir det sikkert mer papirarbeid, og du må være strukturert. Mens i servitøryrket er du sikkert vant til dels stress. Hvis du får ticket-jobben, ville jeg ha takket ja.

Lykke til.

JEG FIKK JOBBEN!!!! :jepp: Nå er jeg kjempe glad!

Tusen hjertelig takk for råd Rosin, du har gode poenger med at det er bra på CV`en med denne jobben ved siden av jobben jeg nå har. Tenker på å ta den nye jobben, men samtidig beholde servitør jobben (som ekstravakt eller ringevakt) slik at jeg kan dra nytte av dette på CV`en, samtidig som jeg er veldig glad i jobben min.

I morgen får jeg kontraksforslag fra den nye sjefen min :) Hva er viktig å tenke igjennom i forhold til det?

Ha en flott kveld alle sammen, og takk til alle som tar seg tid til å svare meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...