Gå til innhold

L-vinkel stue


Gjest Jente37

Anbefalte innlegg

Gjest Jente37

Her må dere gjerne komme med tips til innredning!

Jeg flytter snart inn i ny, romslig leilighet. Blir deilig å komme vekk fra den mørke. trange leiligheten jeg har nå!

Utfordringen: Stuen er L-vinkel med helvegger på 2 sider (dvs ingen vinduer) og store vinduer på motsatte veggen.

Hvordan møblerer man en L-vinkelstue så det blir fin flyt i rommet?

Liker ikke Look'en der alle møblene er stilt opp langs veggene i rommet.

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som stuen min, og skal følge med på denne tråden.

Jeg har pr i dag forsøkt å lage en sittegruppe i selve vinkelen, hvor jeg da har brukt en vegg til seksjon også flytte sofa ut i rommet (ryggen synes fra der jeg har mitt spisebord). Syntes det var greit når jeg gjorde det og har hatt det slik lenge, men kunne nå ha tenkt meg noe annet, men da blir møblene plassert langs veggene som du sier og der er jeg enig med deg.

Fikk ett tips av en venninne her om dagen med å dele av den ene siden med en åpen boks hylle (firkanthyller), men det må modnes litt kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette har vi også problemer med!!! Nå har vi sofaene i vinkel i vinkelen på stuen, og det er jeg så lei av!!! Har prøvd å møblere på ørten forskjellige måter, men ingenting blir riktig. kan vi ikke titte litt etter vinkelstuer på nettet, og legge inn link hvis vi finner noen som ser brukbare ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...