Bønna Skrevet 2. mai 2008 #41 Skrevet 2. mai 2008 Neida, det går an å spøke med Islam også. Men da må du selvsagt ha en deal med politiet først, og et safe house å gjemme deg i etterpå. Iallfall hvis du er for subtil til at muslimene syns det er noe morsomt. Og etterpå går jeg bare å gremmer meg over lite Europa er villig til å ta islam på alvor.
Gjest Screemy Skrevet 3. mai 2008 #42 Skrevet 3. mai 2008 --Jeg gjentar gjerne! --Det blir spøkt med alt - og det blir spøkt med tragiske hendelser! --Sier ikke at det er bra, men at det skjer er helt sikkert! Mange tragiske hendelser har det kommet vitser om, og det er ikke lang tid etter den tragiske hendelsen heller!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #43 Skrevet 8. juni 2008 Det spøkes med alt! Tragedier er også noe det blir spøkt med men da må man vokte seg så ingen i nærheten har vært utsatt for den tragedien det spøkes med!
mona angelica Skrevet 9. juni 2008 #44 Skrevet 9. juni 2008 Man kan spøke med alt. (Bortsett fra islam) hva mener du? mohamed tegningene for eksempel? de var ment for å såre muslimene de..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå