Gjest Sippeguri Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Det har egentlig alltid vært slik, men ikke i så stor grad som nå dette siste året. Når jeg våkner om morgenen, renner øynene i hvertfall en halv time. Likedan om kvelden når jeg har lagt meg og har lukket øynene. Da pipler det tårevæske ut og lager rød og irritert hud i øyekroken. Og straks jeg kommer utendørs, renner de igjen. enten det er sommer eller vinter. Hva i all verden kan det komme av? Har hørt noen si det kan være tegn på sykdom. Jeg bruker sjelden og aldri sminke og er ikke nevneverdig allergisk mot noe.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Det problemet har jeg også.Lurer også på hva det er.
Gjest TS Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Ingen andre som kjenner til dette problemet?
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Mine øyne renner også endel, men heldigvis ikke så mye at jeg blir sår. Det er spesielt når jeg ligger på siden, og mest på kvelden. Jeg hørte i familiemiddag for noen uker siden at rennende øyne er noe som kommer med alderen og er helt naturlig. Men jeg er jo ikke 25 engang, så jeg syns det var litt tidlig. Kan jo høre med lommelegen.no om det?
Gjest Casey Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Dere kan jo bruke solbriller ved bilkjøring i dagslys og så ofte det passer ellers, dryppe øynene 2-3 ganger pr dag med Ocutears (øyedråpesmøring uten konserveringsmidler i engangsampuller) samt Drop it (saltvann i engangsampuller), begge fra apoteket.
Gjest vimselot Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Noen medisiner kan gjøre dine øyne lysømfintlige, og f.eks johannesurt som er en ren urt KAN gi dette som bivirkning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå